sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:9

פרק - 8 התנהגות הצרכן במעורבות נמוכה מבוא / 221 חשיבות הקנייה הלא נחשבת / 221 המחקר על המעורבות הנמוכה / 225 מעורבות מהי ? / 228 מוקדי מעורבות / 228 מעורבות במוצר / 229 המעורבות כמאפיין אישיות / 233 מעורבות בתקשורת השיווקית / 234 מעורבות במצב / 235 אופני מעורבות / 235 מעורבות מתמדת / 236 מעורבות נסיבתית / 236 מדידת המעורבות / 238 יסודות פסיכולוגיים של התנהגות הצרכן במעורבות נמוכה / 240 החלטות קנייה של מעורבות נמוכה : מודל כללי / 240 תאוריית הלמידה הפסיבית של קרוגמן / 241 מעורבות נמוכה ומעורבות גבוהה בערוצי התקשורת / 242 תהליך הלמידה הפסיבית / 243 הבסיס הפיזיולוגי של הלמידה הפסיבית / 243 מודל עצם החשיפה של זיונץ / 245 ביסוס אמפירי של המודל / 246 היש הסבר לאפקט עצם החשיפה ? / 250 יישום מודל עצם החשיפה / 250 תאוריית השיפוט החברתי של שריף והובלנד / 252 מודל סבירות העיבוד של פטי וקסיופו / 254 שינוי עמדה בדרך העוקפת / 255 תאוריית סבירות העיבוד במבחן אמפירי / 256 תוצאות העיבוד בדרך המרכזית ובדרך העוקפת / 258 יישום מודל סבירות העיבוד / 258 התניה קלאסית – הדרך העוקפת לשכנוע / 260 דרכים בהתניית הצרכן / 261 היקף ההתניה הקלאסית בהתנהגות הצרכן / 267 המעורבות וההתניה הקלאסית / 267 סדר הגירויים / 267 חזרה / 267 הכללה / 268 הבחנה / 269 הכחדת ההתניה / 272 סיכום / 272 קיצורי דרך בהחלטות קנייה של מעורבות נמוכה / 274 היריסטיקות של החלטות קנייה / 275 המודל הלקסיקוגרפי / 276 גריעה לפי תכונות / 276 מודל הקוניונקציה / 277 מודל הדיסיונקציה / 277 אופטימיזציה לעומת פישוט בקבלת החלטות / 277 אסטרטגיות הבחירה והשלכותיהן על ניהול השיווק / 279 שימוש בפרוקסי / 280

האוניברסיטה הפתוחה


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help