sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:8

פרק - 7 התנהגות אחרי קנייה מבוא / 141 דיסוננס בעקבות קנייה / 142 דרכים לצמצום דיסוננס / 145 הדיסוננס כגורם בפעולת השיווק / 147 השימוש במוצר / 152 תכיפות הצריכה / 152 כמות הצריכה / 153 הזדמנות הצריכה / 154 מסגרת הצריכה הכוללת / 154 תאונות בשימוש / 156 סיפוק הצרכן / 158 מודל התבדות הציפיות / 159 תאוריות של התבדות / 161 ההתבדות כטקטיקת שיווק / 164 מודל ההוגנות / 166 מיהם הצדדים ביחסי ההוגנות ? / 167 התשומות והתפוקות ביחסי החליפין / 168 תפיסות של הוגנות וסיפוק הצרכן / 169 תלונות הצרכן / 172 מהן תגובות הצרכן המאוכזב ? / 173 גישות להסבר התנהגות התלונה / 175 הסבר פסיכולוגי – תאוריית הייחוס / 176 כיצד מסיקים יחסי סיבה ותוצאה ? / 178 מתחושת אכזבה להגשת תלונה / 180 הסבר כלכלי / 182 השפעות חברתיות ואישיות / 184 טיפול המשווק בתלונות הצרכן / 185 ההיפטרות מהמוצר / 189 דרכי ההיפטרות / 191 ההיפטרות מהמוצר ופעולת השיווק / 194 נאמנות הצרכן / 197 נאמנות למותג מהי ? / 199 גורמי הנאמנות / 202 נאמנות למותג : ההשלכות על השיווק / 203 סיכום / 206 שאלות לחזרה / 208 תשובות לשאלות שבגוף הפרק / 209 הפניות ביבליוגרפיות / 213

האוניברסיטה הפתוחה


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help