sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:7

פרק - 6 קנייה מבוא / 75 מהערכת חלופות להחלטת קנייה / 77 תמריצים / 79 מהם תמריצים / 81 השפעת התמריץ בטווח הקצר / 98 השפעת התמריץ על הקנייה החוזרת / 99 זלזול בהוזלה / 101 קניית החלטות / 103 סיכום / 104 תחבולות מכירה / 105 השפעות ההיצג / 105 תאוריית הערך / 106 יישום תאוריית הערך להתנהגות הקנייה / 109 תאוריית המשיכה / 113 אפקט העליונות האסימטרית / 114 אפקט הפשרה / 117 שכנוע בדרכי התרצות / 119 דרישה בשלבים / 120 הדבקת תוויות / 125 סיכום / 128 שאלות לחזרה / 129 תשובות לשאלות שבגוף הפרק / 130 הפניות ביבליוגרפיות / 135

האוניברסיטה הפתוחה


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help