sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:11

כרך שני החלטות קנייה II פרק - 5 שכנוע הצרכן תהליכי שכנוע המקור המסר המקבל פרק - 6 קנייה מהערכת חלופות להחלטות קנייה תמריצים תחבולות מכירה פרק - 7 התנהגות אחרי קנייה מבוא דיסוננס בעקבות קנייה השימוש במוצר סיפוק הצרכן תלונות הצרכן ההיפטרות מהמוצר נאמנות הצרכן פרק - 8 התנהגות הצרכן במעורבות נמוכה מבוא מעורבות מהי ? יסודות פסיכולוגיים של התנהגות הצרכן במעורבות נמוכה קיצורי דרך בהחלטות קנייה של מעורבות נמוכה דפוסי קנייה של מעורבות נמוכה אסטרטגיות שיווק של מעורבות נמוכה

האוניברסיטה הפתוחה


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help