sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:10

פרק 4 ‑ התגבשות עמדות והערכת חלופות מבוא / 227 מהי עמדה ? / 229 רכיבי העמדה / 231 תפקידי העמדה / 232 רכישת עמדות / 234 הגישה הביהביוריסטית ללמידה / 235 התניה קלאסית / 235 התניה מפעילה / 236 התניה מפעילה בפעולה השיווקית / 237 למידה מתווכת / 241 למידה מתווכת בשיווק / 246 למידה קוגניטיבית / 248 הערכת חלופות / 249 מודל תוחלת ערך / 251 אומדן משותף / 256 תוחלת ערך לעומת אומדן משותף / 261 השוואה בין חלופות שאינן בנות השוואה / 263 יצירת עמדה על בסיס מידע חלקי / 267 אמות מידה נבחרות להערכה / 269 המחיר / 270 המותג / 274 ארץ הייצור / 278 החנות / 279 קשרי הגומלין שבין אמות המידה / 280 מעמדה להתנהגות / 282 גורמים המשפיעים על הקשר עמדה התנהגות / 283 מודל הפעולה השקולה / 285 מודל הפעולה השקולה כמורה דרך לשינוי ההתנהגות / 287 מודל הפעולה השקולה וניהול השיווק / 296 סיכום / 297 שאלות לחזרה / 299 תשובות לשאלות שבגוף הפרק / 300 הפניות ביבליוגרפיות / 305 נספח : שלבים בבניית שאלון סטנדרטי / 309 רשימת בעלי זכויות היוצרים / 315

האוניברסיטה הפתוחה


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help