sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:9

פרק - 3 הקנייה השקולה : חיפוש מידע קנייה שקולה מהי ? / 121 תהליך הקנייה השקולה / 123 חיפוש מידע / 125 חיפוש פנימי / 125 מהו עולם הידע של הצרכן ? / 125 סוגי ידע / 125 אופני הייצוג של הידע / 127 מערכת הזיכרון / 128 זיכרון לזמן קצר / 129 זיכרון לזמן ארוך / 131 המערכת הסמנטית / 131 תסריט הפעולה / 137 הדימוי / 138 חיזוק הזיכרון / 140 זיכרון יוצר / 143 היסקים / 145 סכמות / 146 מדידת הידע של הצרכן / 149 היכר והיזכרות / 149 מפות תפיסה / 150 ניתוח דיוקן / 150 מפת תפיסה לפי תכונות / 152 מפת שיפוטי דמיון / 153 ידע הצרכן ופעולת השיווק / 156 פילוח השוק / 156 מיצוב / 159 דרכי הפרסומת / 161 חיפוש פנימי – סיכום / 162 חיפוש חיצוני / 163 חיפוש חיצוני מהו ? / 164 ממדי החיפוש החיצוני / 164 גורמי החיפוש החיצוני / 165 תפיסת הסיכון / 166 עלות החיפוש / 169 מאפיינים אישיים והתנהגות החיפוש / 173 ידע קודם / 173 מאפייני אישיות / 177 גורמי השפעה סביבתיים / 178 מקורות המידע / 178 מקורות מסחריים / 180 פרסומת / 180 מידע בנקודת הקנייה / 189 מכירה אישית / 192 מקורות לא מסחריים / 192 מקורות ציבוריים / 192 מקורות אישיים / 194 התנהגות החיפוש וניהול השיווק / 195 החיפוש כבסיס לפילוח / 196 מקורות המידע בתהליך החלטת הקנייה / 200 מקורות המידע לאורך חיי המוצר / 201 חיפוש חיצוני – סיכום / 202 אירוע מסכם ‑ חיפוש מידע כאתגר שיווקי : הקשר שבין רופאים לחברות תרופות / 203 שאלות לאירוע / 213 תשובות לשאלות שבגוף הפרק / 214 הפניות ביבליוגרפיות / 220

האוניברסיטה הפתוחה


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help