sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:8

פרק - 2 הכרה בצורך תהליך ההכרה בצורך / 63 שינויים בתפיסת המצב המצוי / 65 שינויים בתפיסת המצב הרצוי / 66 שינויים בתפיסת הפער שבין המצוי לרצוי / 66 ההכרה בצורך ופעולת השיווק / 66 סיכום / 71 מניעי הצרכן / 72 מהי הנעה ? / 72 מיון הצרכים / 72 התעוררות צרכים / 75 מניעים מולדים לעומת נרכשים / 75 גירויים פנימיים וחיצוניים / 75 דינמיקה של צרכים / 76 גישות במחקר מניעי הצרכן / 77 הגישה הפסיכואנליטית / 77 הגישה ההומניסטית : תאוריית " מדרג הצרכים " / 82 מדידת מניעים / 84 סיכום / 86 תפיסת הצרכן / 87 מהי תפיסה ? / 87 חשיפה / 88 חשבונאות נפשית : חוק ובר של התנהגות הצרכן / 89 ההשלכות על השיווק / 92 קשב / 95 גורמי קשב אישיים / 95 גורמי קשב שמקורם בגירוי / 97 פירוש / 100 ארגון התפיסה / 101 זיהוי עצמים / 104 סיכום / 104 שאלות לחזרה / 105 תשובות לשאלות שבגוף הפרק / 106 אירוע : מחקר מניעים עבור שירותי הניקוי היבש / 109 שאלות לאירוע / 116 הפניות ביבליוגרפיות / 117

האוניברסיטה הפתוחה


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help