sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:13

יעדים לימודיים בחלק א למדנו כי ההערכה היא בלבה של הפונקציה המימונית , אך דחינו את לימוד שיטות ההערכה לחלקים מתקדמים יותר של הקורס . בחלק הנוכחי נפ תּ ח שיטות הערכה שונות שיאפשרו , בין היתר , להעריך את כל זרמי המזומנים של הארגון העסקי , בתאריכים שונים , על בסיס שיטתי בנקודת זמן אחידה . קרי , לקבוע את הערך של הארגון העסקי . לאחר לימוד יחידה זו תוכלו : # להסביר את החשיבות של תהליך שיטתי לניהול נכסים קבועים , ולהציג גישה שיטתית לתהליך חיוני זה . # להציג את החלטת ההשקעה כבחירה בין צריכה בהווה לבין צריכה בעתיד , ולהסביר את קשרי הגומלין בין השקעות ארגונים עסקיים לבין חסכון הפרטים . # להבין את תיאוריית הריבית דריבית ולהכיר את השימושים בה בנושא ההיוון — קביעת ערך נוכחי של סכום שיתקבל בעתיד או קביעת ערך עתידי של סכום שקיים בהווה . # לפתח ולהשתמש במשוואות המתארות תהליכים הכרוכים ב ( 1 צמיחה , צבירה , של סכום כסף , וקביעת ערכו בעתיד — הן למקרה של סכום חד פעמי והן למקרים של זרמי סכומים שווים או שונים . ( 2 היוון סכום עתידי להווה כדי לקבוע את ערכו היום — גם כאן הן למקרה של סכום חד פעמי והן למקרה של זרמי סכומים שווים או שונים . # להשתמש בלוחות ערך עתידי וערך נוכחי — לוחות היוון — וביישומים השונים של משוואות הערך . # להסביר את הקשר ההופכי בין ערך נוכחי לערך עתידי , ולתאר אותם גרפית כפונקציה של זמן בתלות של שיעורי היוון שונים . # לעבור מריבית נקובה לריבית אפקטיבית , ולחשב ריבית אפקטיבית בהתאם לאורך התקופה הנידונה .

האוניברסיטה הפתוחה


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help