sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:201

כשפונה תושב למוקד העירוני , נרשמת פנייתו בידי תורן המוקד , המופקד על עדכון יומן המבצעים . אם מדובר בנושא דחוף , מיידע התורן בטלפון את נציגי האגף או המחלקה בעירייה המטפלים באותו נושא . אם אין הנושא דחוף , דואג התורן ליידע את הנוגעים בדבר בכתב . תורן המוקד מקליד את הפנייה במחשב , והממונה על המוקד מוודא שהפרטים אכן נקלטו . במחשב ניתן לבדוק אם זו פנייה ראשונה או פנייה חוזרת או כפולה . הממונה על המוקד עוקב אחר זמן הטיפול בפנייה . אם עבר פרק הזמן שנקבע בצפי הביצוע , שולח הממונה תזכורת למנהל היחידה הנוגעת לנדון . עם סיום הטיפול בפנייה מדווח הגוף העירוני המטפל למוקד העירוני על סיום הטיפול . הממונה על המוקד מתייק את ההודעה בתיק הנוגע לנושא זה ומוודא שהאזרח שבע רצון מתוצאות הטיפול . ' יאנו מתקשרים לתושבים ובודקים האם אכן בוצע הטיפול לשביעות רצונם . אם לאו , מחזירים את הפנייה לטיפול חוזר ומאשררים בשנית את הטיפול עם הפונה , " אומר חגו כהן . אם לא טופל נושא מסוים , מקבל הפונה מכתב הסבר מנומק . מאחר שהמוקד העירוני מקושר לראש העיר ולמנכ " ל העירייה , מקיימים השניים מעקבום יומי י בכל חתך שהם מעוניינים בו . " ראש העיר מקפיד להחזיק אצבע על הדופק בכל הנוגע לפעילות המוקד העירוני , " מציין דיגו כהן . הסטטיסטיקה מדברת בעד עצמה : בשנת 2001 נתקבלו במוקד העירוני 24 , 456 פניות , שמהן טופלו - 24 , 332 שהן תשעים ותשעה אחוז מסך כל הפניות . הטיפול הממוצע בפנייה עמד על פחות מעשרה ימים , ובשנת 2001 נתקצר הטיפול לתשעה ימים בלבד , ונמשך המאמץ להוסיף ולקצרו . המוקד העירוני גם מרכז את נושאי מל " ח ( משק לשעת חירום ) , בהנחיית משרד הביטחון , ופס " ח ( פינוי , סעד , חללים ) , בהנחיית משרד הפנים . המוקד העירוני

עיריית נס ציונה


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help