sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:179

נניח . הספר למדו ילדים מכל רחבי היישוב . לא < ת תחי הסעה מאןיגנח . 7 ה > 7 ר > ם לא ה >( אמע . ע > תחמרה - ןאןי לא זמן - להסיע אח . ילדהם לניח . הספרנח ורה ן הנ > ח . ה . ה " מ הולכים בתל כברת זרן אר ? נה , הלוך ושוב , בלי לחשובכלל שהדבר ל , שה או מכביד . כל הדברים הללו אמורים בבית הספר היסודי . כדי ללמוד בבית הספר התיכון היה צריך לנסוע לרחובות , לראשוךלציון או לתל אביב . אין תימה אפוא שרוב תלמידי התיכון נשרו בדרך . חוק חינוך חובה סילק את המחיצה הכספית של שנר הלימוד . ואז צצה בעיה אחרת : כאשר נקלטו במושבה ( לי העלייה הגדולים בשנות המדינה הראשונות , רוכזו ילדי עולים בכיתות נפרדות , מתוך כוונה לרכך את הלם הקליטה בארץ חדשה . בבית הספר " ראשונים " הלכו בדרך של אינטגרציה מלאה . מגמה זו פשטה על פני כל מוסדות החינוך ביישוב . היום נהוג חינוך חובה מגן חובה עד לסיום הלימודים בבית הספר התיכון . ככל שגדלה אוכלוסיית נס ציונה , כן גדל מספר בתי הספר בה . בית הספר " ראשונים " הועתק למקומו היום , והוקם בית ספר בשכונת הפועלים . אחרבן נחנך בית ספר שרוב תלמידיו היו עולים חדשים . עם זאת שימשה מערכת החינוך כור היתוך אמתי , שמיזג ושילב בני עדות שונות ויוצאי ארצות שונות . יתרה מזו , _נס ציונה הצטיינה תמיד ברוח של התנדבות וחלוציות . במערכת החינוך מצא הדבר את תידון התנ " ך הארצי לנוער _שהתלןיים ננסיציונה

עיריית נס ציונה


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help