sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:7

פרק 5 הקומדיה הרומנטית הנוירוטית והמקרה של וודי אלן 337 .......... ( 1965-1980 ) הקדמה 339 ...................................................................................................................... מאפיינים מרכזיים של הקומדיה הרומנטית בשנות ה 60 וה 350 ............................. 70 וודי אלן והקומדיה הרומנטית הנוירוטית 368 ................................................................ דומיננטיות גברית כתהליך של למידה עצמית : שחק אותה , סם 383 ............................. פיגמליון — הגרסה הנוירוטית : הרומן שלי עם אנני 393 ................................................ תרבות ורומנטיקה במרחב העירוני : מנהטן 407 .............................................................. ביבליוגרפיה 420 .............................................................................................................. פרק 6 הקומדיה הרומנטית החדשה 425 .................................................. ( 1984-2000 ) הקדמה 427 ...................................................................................................................... המאפיינים המרכזיים של הקומדיה הרומנטית בשנות ה 80 וה 433 ........................ 90 גרסה ראשונה : דומיננטיות גברית — בין הגבר הילדותי לגבר הבוגר 445 ...................... דומיננטיות גברית : 1 גבריות ילדותית 445 ................................................................ האביר על הסוס הלבן , גרסת הקדילק : אישה יפה 455 ....................................... דומיננטיות גברית : 2 שיקומה של גבריות פטריארכלית 464 .................................... הגבר הצרפתי כאחר האקזוטי : גרין קארד 475 .................................................... גרסה שנייה : דומיננטיות נשית — רקוויאם לאקסצנטריות 479 ..................................... דומיננטיות נשית : 1 מאקסצנטריות מ וּ לדת למהוגנות נרכשת 479 .......................... דומיננטיות נשית : 2 נרטיב הישועה והגאולה 488 .................................................... גרסה שלישית : נורה אפרון — בשם האיזון , הסימטריה והשוויון 493 ........................... כך היינו , כך נהיה : כשהארי פגש את סאלי 505 ......................................................... האב ( האלמן , ( הבן ( היתום ) והאישה ( אם : ( נדודי שינה בסיאטל 513 ..................... רומנטיקה בעידן האינטרנט והדואר האלקטרוני : יש לך הודעה 519 ........................ גרסה רביעית : האפשרות הלא הטרוסקסואלית — בין מין ( אאוט ) לרומנטיקה ( אין ) 526 ................................................................................................ רומנטיקה נטולת מין : אפשרות האיחוד האחר בהחתונה של החבר שלי 534 ......... ביבליוגרפיה 545 .............................................................................................................. אחרית דבר 551 ................................................................................................................ ביבליוגרפיה 556 .............................................................................................................. מפתח סרטים 557 ............................................................................................................ מפתח אישים 563 ........................................................................................................... מפתח מונחים 566 .......................................................................................................... רשימת בעלי זכויות היוצרים 571 ..................................................................................

האוניברסיטה הפתוחה


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help