sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:6

פרק 3 הקומדיה הרומנטית הקלאסית 121 .............................................. ( 1934-1942 ) הקדמה 123 ...................................................................................................................... גרסה ראשונה : דומיננטיות גברית ושיקומו של הסדר החברתי כלכלי פוליטי 130 ........................................................................ קריסת חומות יריחו וביתוק בתולי האישה : זה קרה לילה אחד 135 ......................................................................................... טרנספורמציה של כוח — מן הגבר הנשכח אל הגבר במרכז : האיש שלי גודפרי 148 .......................................................................................... גרסה שנייה : דומיננטיות נשית וערעורו של הסדר החברתי 156 ................................... העצם של הכלב ו"העצם" של הגבר : סירוס ופאליות בלגדל את בייבי 159 .............. סיפור אדם וחוה — ביקור מחדש : הליידי איב 170 ................................................... גרסה שלישית : שוויון מגדרי והבעייתיות שבאיחוד 182 ................................................ ידיעה מרעישה ובלעדית — עורך צהובון וכתבת בכירה נישאים מחדש : נערתו ששת 184 ........................................................................ להחזיק ולאבד — סוד קסמו של מוסד הנישואין : האמת הנוראה 193 ..................... גרסה רביעית : האופציה הלא הטרוסקסואלית 203 ........................................................ סיכום : ז'אנר , אוטר , כוכבות — הווארד הוקס , קרי גרנט , קתרין הפבורן 210 ............... ביבליוגרפיה 218 .............................................................................................................. פרק 4 הקומדיה הרומנטית בשנות ה 50 וה 223 ....................................................... 60 הקדמה : הקולנוע ההוליוודי בשנות מלחמת העולם השנייה 225 ................................... גרסה ראשונה : דומיננטיות גברית — בין מוסר להוללות 236 ......................................... דומיננטיות גברית : 1 הגבר כמצפן מוסרי 237 ........................................................... דומיננטיות גברית : 2 הרווק ההולל 249 .................................................................... הרווק ההולל נגד הרווקה הקרייריסטית : דו שיח בחדר המיטות 251 ...................... " האם היא או האם היא לא — " ? תעלומה נשית , עונג גברי : סקס והרווקה 269 ...... גרסה שנייה : דומיננטיות נשית — התשוקה להינשא 276 ............................................... מוסד הנישואין כמלכודת נשית לגברים : המלכודת העדינה 286 ............................... מוסד הנישואין והסימפטום של הגבר : חטא על סף ביתך 291 ................................. חרדה נשית ( מין ) לעומת חרדה גברית ( נישואין : ( מגע המינק 297 ......................... גרסה שלישית : שוויון בין המינים 303 ............................................................................ גרסה רביעית : האופציה הלא הטרוסקסואלית 308 ........................................................ " אף אחד אינו מושלם : " זהות מינית ומגדרית בחמים וטעים 309 ............................ סיכום : ז'אנר , אוטר , כוכבות — בילי ויילדר , רוק הדסון , דוריס דיי , מרלין מונרו 316 ......................................................................................................... ביבליוגרפיה 332 ..............................................................................................................

האוניברסיטה הפתוחה


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help