sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:4

פרק 2 רכישת שפה 55 הקדמה 57 2 . 1 גישות שונות לחקר רכישת השפה 57 2 . 2 גודל המשימה : מה צריך לרכוש כדי לדעת שפה ? 58 2 . 2 . 1 מערכת הצלילים 59 2 . 2 . 2 הלקסיקון המנטאלי 59 2 . 2 . 3 מערכת המשפטים ( תחביר ) 60 2 . 2 . 4 משמעות קבועה של משפטים ( סמנטיקה ) 61 2 . 2 . 5 משמעות בהקשר ( פרגמטיקה ) 62 2 . 3 מאפייני התהליך 63 2 . 3 . 1 אופי הקלט הלשוני 63 2 . 3 . 2 תנאים שונים במהלך רכישת שפה 64 2 . 3 . 3 תקופה מכרעת 65 2 . 3 . 4 שלבי רכישה זהים בכל השפות : הפקות לשוניות 66 2 . 3 . 5 טעויות שילדים עושים 68 2 . 4 תופעות לשוניות שאינן נגזרות מאילוצים לוגיים : טעויות שילדים לא עושים 70 2 . 4 . 1 הבדלים בין לשוניים 71 2 . 4 . 2 אילוצים אוניברסליים : האילוץ על יצירת משפטי שאלה 72 2 . 4 . 3 מגבלה על נושא פוסט פועלי בעברית 73 2 . 5 טבעו של תהליך רכישת השפה 74 2 . 5 . 1 קיום ידע לשוני מן ההתחלה : הבחנה בין שפות בגיל 2-4 ימים 74 2 . 5 . 2 התבייתות על דקדוק שפת היעד : הבחנה בין עיצורים בגיל ינקות 77 2 . 6 סיכום 79 רשימת מקורות ( וקריאה מומלצת ) לפרק 80 2

האוניברסיטה הפתוחה


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help