sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:11

מלאי רוח אחרת של זמן , וכמו הכאב - אף הם אינם חדלים במקום שבו מסתיימים קווי המתאר שלהם . הם הנימה , המנגינה , האמירה החרישית של שורת השירה . כשנכנסתי למחסן לבחור יצירות לתערוכה , פגשתי נושאים מוכרים שמעולם לא הוצגו יחדיו . הם נדמו כ"חורשות פסלים ... " ראיתי את הפסלים נושמים את אוויר החדר הדחוס בתוך החושך המואר בקרני שמש מסתננות . צריך היה להפריד ביניהם כדי להבין איפה מסתיים האחד ומתחיל האחר . תנוחתם אנושית , וחיי החברה שלהם סוערים למראה , כמעין אורגיה מאובקת של דמויות מתגפפות , נוגעות זו בזו , כמו מתכווננות להחלפה של חלקי גוף ... בתערוכה "פסלים מן המחסן" הוצגו בשני חללי הגלריה מבחר פסלים , ובצדם שלושה ציורים חדשים , שניים מהם גדולילממדים שצוירו בשנה הנוכחית , וציור נוסף ובו שלושה חמורים המספרים את סיפור הדרך לעקדת יצחק . הציורים משרים אווירה אופטימית בצבעוניות כחולה של ימים יפים ורגועים יותר בנופי הארץ . קדישמן הפסל מסמן את הטבע כרועה צאן , ומחזיר אותנו אל האדמה , ואילו ציוריו משיבים לקהל הישראלי את תחושת הביטחון בארץ שהיא , אכן , "ארץ מולדת . " טרמינל 29 ראה אור בשנת 2006 תחת הכותרת " במיוחד קדישמן" והוקדש למנשה קדישמן מנשה קדישמן , המחללת , , 2002 ברזל , גובה : , 46 תצלום : רחל סוקמן Menashe Kadishman , Woman Playing the Flute , 2002 , iron , h : 46 , photo : Rachel Sukman מנשה קדישמן , ראש , , 2009 אקריליק על בד , , 60 x 50 תצלום : רחל סוקמן Menashe Kadishman , Head , 2009 , acrylic on canvas , 60 x 50 , photo : Rachel Sukman

טרמינל, כתב עת לאמנות המאה ה-21


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help