sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:11

את עיניו ולהתבונן מעלה כדי לראותם . אמן נוסף המחדד את הביקורת , אם כי מזווית שונה לגמרי , הוא טאנג דיקסין ; Dixin ) נ' שנחאי , , ( 1982 שציוריו בשמן על בד מציעים ביקורת על האדם המודרני , ומתייחסים לצמד ההפכים הבינארי טבעלחברה . תופעות טבע , כגון התפרצויות וולקניות ואש , מקבילים לרגשות אנושיים , כמו כעס . בסצנות אבסורדיות והומוריסטיות משלב דיקסין דמויות קריקטוריות : ג'ינגס חאן המוציא מפיו בלון מנופח של גומי לעיסה , כרוז ( Announcer ) שפניו הופכים לשלושה רמקולים , ואישה סינית , המושכת את עיניה לצדדים בהגזמה מפחידה , בעבודה ששמה Yellow Peril ( סכנה צהובה . ( גם בגוואנגג'ו הורגשה נוכחותם של בעלי חיים ויצורים היברידיים שונים . עבודתה של ג'יין אלכסנדר ; Alexander ) נ' יוהנסבורג , דרום אפריקה , Infantry with Beast , ( 1959 ( חיל רגלים וחיה , ( מורכבת מגדוד של דמויות נפרדות – יצורי כלאיים שהם שילוב של אנשים ושל חיות – מוקפות עצים , המייצגות את החיים המודרניים בדרום אפריקה דהיום . ראשי החיות הבלתי מוגדרות מצויים בתנוחת " היישר לימין , " כאילו היו בעיצומו של מצעד , וכך , עשרות עיניים מביטות בו זמנית בצופה , שאינו יכול להתעלם מן ההלם שבמפגש עם מסה כה גדולה של גברים עירומים , שעל גופם מתנוססים ראשי חיות . המפגש עם העבודה פתאומי ומפתיע במיוחד בשל הכניסה הצרה אל תוך החלל שבו היא מוצגת ; לכן קשה לקלוט את גודל ההלם של דמויות הענק ואת הכוח והעוצמה שהן משדרות . טייפה Taipei Biennale 2014 The Great Acceleration אוצר : ניקולא בוריו מנהל אמנותי : האי-מינג הואנג Taipei Fine Arts Museum 13 בספטמבר 4 — 2014 בינואר 2015 לדברי האוצר , ניקולא בוריו , ( Bourriaud ) " ממדי התהליך התעשייתי והקצב המואץ שבו הוא מתרחש בעולם , הביאו מדענים לשער , כי אנו מצויים בפתחו של עידן גאולפיסי חדש , שהופעתו – לאחר עשרת אלפים שנה – קשורה להשפעות הפעילות האנושית בביוספרה של כדור הארץ : ההתחממות הגלובלית , כריתת יערות , זיהום הקרקע . ... מבנה כדור הארץ עצמו משתנה בידי האדם , והשפעתו מתגלה כעצומה יותר מזו של כל כוח טבעי או גאולוגי . ] ... [ התערוכה ] ... [ מציגה עולם טרוםלתודעתי . ] ... [ האדם הוא מרכיב אחד מיני רבים ברשת רחבה , ולכן עלינו לשוב ולהרהר ביקום היחסי שלנו ובתפקיד האמנות בנוף המנטלי החדש" ( מתוך קטלוג הביאנלה . ( בכניסה למבואת המוזיאון מזומנת לצופה קבלת פנים חמה , אפילו אישית . עוד לפני הקופות מחכה לו מיצב פעיל של תה צמחים חם וערסלים נוחים להתרפק בתוכם . מתברר שזוהי עבודת האמנות OPAVIVAR ח ! , Self Service Paj ( Self Service Shaman ) , 2012 , performance | Taipei Biennale

טרמינל, כתב עת לאמנות המאה ה-21


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help