sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:10

גוואנגג'ו Gwangju Biennale 2014 Burning Down the House אוצרת : ג'סיקה מורגן Gwangju Biennale Hall 5 בספטמבר 9 — בנובמבר 2014 לדברי המנהלת האמנותית והאוצרת של הביאנלה העשירית בגוואנגג'ו , ג'סיקה מורגן ( אוצרת לאמנות בינלאומית במוזיאון טייט מודרן בלונדון , ( התערוכה מבקשת לבחון תהליכים של שינוי ושל טשטוש גבולות . העבודות משקפות הרהורים על אלימות ועל הרס עצמי . מכאן נובע גם שם הביאנלה , , Burning Down the House שורה מתוך שירה מפורסם של להקת Talking Heads משנות הל , 80 שהפך משיר פאנקלרוק להמנון בורגני . כפל משמעות זה , של עונג ושל מעורבות , מיטיב לייצג את הביאנלה הנוכחית . 103 העבודות המוצגות בה משדרות תחושות של אגרסיה , של פירוק והרכבה מחדש . הפן האסיאתי של הדימוי האנושי מקבל כאן ייצוג משמעותי יותר מאשר בסיאול או בבוסאן . בעבודתו ההיפרלריאלסטית והאלגורית של האמן הקוריאני , שואנג צ'וי , Choi ) נ' סיאול , The Noise , ( 1975 ( הרעש , ( העשויה מחומרים אלסטיים תלתלממדיים , הוא יוצר ראשים שעליהם הוא מצייר בצבעי שמן , ובתוך כך בוחן את האלימות בחברה הגיוניתללכאורה . באמצעות חזרה עקבית על עוויתות מוגזמות ועל הבעות פנים , מדגישה העבודה את הלחץ החברתי ואת המבט הבוחן של הסובבים אותנו . ההקפדה על תווי פנים אסיאתיים , קוריאניים , מחדדת את השוני לעומת דימוי הפנים המערבי . את קבוצת הראשים האנושיים הוא תולה מן התקרה במערך מעגלי , והצופה נאלץ להרים Tang Dixin , Announcer , 2013 , oil on canvas Gwangju Biennale Tang Dixin , Genghis Khan , 2013 , oil on canvas , 50 x 40 Gwangju Biennale Installation view : Xooang Choi | Gwangju Biennale

טרמינל, כתב עת לאמנות המאה ה-21


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help