sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:4

2-1 . 10 קבוצת התקציב התחרותית 87 2-1 . 11 עושר והכנסה 100 2-1 . 12 העדפות הצרכן 113 2-1 . 12 . 1 יחס העדפה של צרכן כשבמרחב הבחירה שניים או שלושה סלים בלבד 113 2-1 . 12 . 2 יחסי העדפה המוגדרים במרחב המצרכים כולו 115 2-1 . 12 . 2 . 1 דוגמאות של יחסי העדפה 117 2-1 . 13 האקסיומות של תורת הצרכן 122 רפלקסיביות שלמות טרנזיטיביות מונוטוניות חלשה מונוטוניות מונוטוניות חזקה ( אי-רוויה ) קמירות רציפות 2-1 . 1 ~ קבוצות אדישות וסדר במרחב המצרכים 140 2-1 . 14 . 1 סדר במרחב מצרכים המכיל שניים או שלושה סלים 141 2-1 . 14 . 2 סדר בין קבוצות האדישות במרחב המצרכים 144 2-1 . 14 . 2 . 1 תיאור גראפי של קבוצות אדישות במרחב המצרכים - עקומות אדישות 147 2-1 . 14 . 2 . 2 הצורה של עקומות אדישות 156 2-1 . 14 . 2 . 3 מפות אדישות 168 2-1 . 14 . 3 מחיר סף ןשיעור התחלופה השולי בצריכה 179

האוניברסיטה הפתוחה


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help