sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:13

נשוב לסיפור המקרה שבו נפתח הפרק : המפגש עם בתי , שהתנהגותה לא הייתה כתמול שלשום . בפעולה בינינו פירשתי את התנהגותה כחוסר מנוחה , ואת הסיבה לכך מצאתי במבחן שהיה לה באותו הבוקר , שלדעתי לא למדה אליו מספיק . בהסתכלות מבחוץ על הסיטואציה שנוצרה ובניתוחה על פי המטרה והדרך הבנתי , כי אף שהשקעתי אנרגיה רבה בניסיון לברר מה גרם למצב רוחה של בתי כדי לעזור לה , המטרה לא הושגה , משום שהדרך שלי הייתה שגויה : מתוך חוסר מודעות התמקמתי במנח שגרם להחמרת המצב . כדי להבין בדיוק מה קרה בסיטואציה זו יש לאפיין את המנחים ומידת תרומתם להצלחת הפעולה .

אוריון הוצאה לאור


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help