sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:3

תוכן העניינים יעדי הלימוד 7 פתח דבר 9 7 . 1 הנחקר האנושי – מקור להסבר חלופי 19 7 . 1 . 1 הנחקר הממושמע 20 7 . 1 . 2 הנחקר המשתדל להרשים 24 7 . 1 . 3 דרכים להתגבר על הטיות שמקורן במניעי הנחקר 31 7 . 1 . 3 . 1 הצגת מטרת מחקר כוזבת לנחקר 31 7 . 1 . 3 . 2 הרחקת המשתנה התלוי ממערך המחקר 33 7 . 1 . 3 . 3 גיוס הנחקר כעוזר לנסיין 34 7 . 1 . 3 . 4 הסוואת המחקר 37 7 . 1 . 3 . 5 השערות שאינן מובנות מאליהן 40 7 . 1 . 3 . 6 פנייה לעזרת הנחקר 41 7 . 1 . 3 . 7 שימוש במדדים חבויים 41 7 . 1 . 3 . 8 שימוש במדדים תגובתיים-לא 44 7 . 2 הנחקר האנושי – מגבלות על יכולת ההכללה 45 7 . 2 . 1 הנחקר המתנדב 45 7 . 2 . 1 . 1 הבדלים בין מתנדבים לשאינם מתנדבים במאפייני אישיות 46 7 . 2 . 1 . 2 השפעת ההבדלים על תוצאות המחקר 48 7 . 2 . 2 הנחקר הטיפוסי 52 7 . 3 החוקר האנושי – מקור להסבר חלופי 62 7 . 3 . 1 החוקר כצופה וכמפרש 63 7 . 3 . 1 . 1 החוקר כצופה : רושם ומחשב 63

האוניברסיטה הפתוחה


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help