sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:5

תוכן העניינים כרך א : תמונת מצב של התחום ותוכני ליבה מבוא / עמנואל גרופר , שלמה רומי , מירב סלקובסקי 9 ............................................ שער ראשון : ההתפתחות והחזון של תחום העבודה החינוכית-טיפולית עם ילדים ומתבגרים במצבי סיכון בישראל ובעולם ילדים ומתבגרים במצבי סיכון : הגדרות , התפתחויות ודרכי התערבות / עמנואל גרופר , מירב סלקובסקי , שלמה רומי 19 ...................................................... נוער במצבי סיכון במשך שנות דור - פרספקטיבה של חוקר ) ריאיון עם פרופסור חיים אדלר , חתן פרס ישראל לחינוך ( / עמנואל גרופר , שלמה רומי 53 ..................... מהותו הפילוסופית של המעשה החינוכי-טיפולי לפי גישת הפדגוגיה החברתית / מיכאל וינקלר 67 ....................................................................................................... היבטים כלכליים והשפעתם על תהליך קידום המקצועיות בתחום העבודה החינוכית-טיפולית עם נוער בסיכון / עמנואל גרופר 90 ............................................ שער שני : מאפייני אוכלוסיות של ילדים ומתבגרים במצבי סיכון טיפולוגיה של נוער במצבי סיכון בישראל / דפנה עציון 111 ..................................... פרופיל של הנוער המנותק בישראל / חיים להב 134 ................................................. מתבגרים בפנימיות על סף המעבר לחיים עצמאיים : תיאור מצבם והגורמים התורמים למוכנותם לחיים / תמר דיניסמן , ענת זעירא 165 ...................................... מאפייני סיכון , דת ומגדר בקרב מתבגרים חרדים - מודל אקולוגי / ענת קלי 190 ...... תפיסת תפקוד משפחתי , זהות ה'אני' ומסוגלות עצמית : השוואה בין מתבגרים בסיכון ילידי הארץ לבין עולים מחבר העמים / מירב סלקובסקי , אלה סומבייבגילר , שלמה רומי 213 ................................................................................................ " הדור העירום : " מתבגרות בדואיות בחברה משתנה / נוזהה אלאסד אלהוזייל 247 ... חבורות נוער בחוות שבגבעות דרום הר חברון / שימי פרידמן 276 ............................

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help