sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:141

במסגרת הגישור אמור להבטיח שדברים אלה לא יגיעו לידיעת מי שלא נכח בדיון ואיש מהצדדים לא יוכל לעשות בהם שימוש אם ייכשל הגישור והמחלוקת תעבור להכרעה בהליכים אחרים . לעניין זה נעיר כי אכיפת החיסיון אינה פשוטה , וייתכן שמי מהצדדים לא ירגיש חופשי במהלך הגישור בשל החשש שדבריו יופצו או יחייבו אותו בעתיד . קושי נוסף בהפניית מחלוקות בין ההורים לבית הספר או רשויות החינוך נובע מאי השוויון הלכאורי בין הצדדים – ההורה הבודד מול המערכת . חוסר שוויון זה עלול להשפיע על מידת הפתיחות של הצדדים , מאחר שמדובר בצדדים שמערכת היחסים ושיתוף הפעולה ביניהם חייבים להימשך גם בעתיד . למרות קשיים אלה , שהזמן , הניסיון והטמעת ההליך יסייעו בהקטנתם , יתרונותיו של הגישור עולים לאין ערוך על אלה של התדיינויות משפטיות פורמליות .

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help