sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:101

על בית הספר להביא בחשבון גם את ההטרוגניות או ההומוגניות של אוכלוסיית התלמידים בו . יש לאפשר להורים מתרבויות מיעוט וממיצב חברתי כלכלי נמוך להביע את דעתם ולהשפיע על בית הספר , גם אם דרושות לשם כך פנייה יזומה והשקעת משאבים ייעודית . על מנת להגביר את מעורבות ההורים מכל שכבות החברה יש לבנות את מדיניות בית הספר בנושא של מעורבות הורים כך שתהיה מותאמת למאפייני האוכלוסייה של בית הספר ותשקף את הרקע האתני , התרבותי והמעמדי של ההורים . מדיניות זו תקנה להורים מקבוצות המיעוט וממעמד חברתי כלכלי נמוך עמדה חיובית כלפי מעורבותם בבית הספר ותחזק את הקשר ביניהם . יש לקדם את המחקר בקשרי הורים-בית ספר בכלל ובהקשרים חברתיים תרבותיים מגוונים בפרט . נושא זה , לא קיבל בישראל תשומת לב ראויה ומספקת . המחקר יאפשר לעצב מדיניות מבוססת נתונים לשם קידום מעורבות הורים תוך התייחסות לשונות התרבותית חברתית הקיימת בישראל . במסגרת המחקר יש להמשיך ולהעמיק בין השאר את הלמידה מתכניות מוצלחות בעולם כדי לקדם את הקשרים בין הורים ובין בית הספר בקרב קבוצות מיעוט .

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help