sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:8

פרק רביעי התמודדות רגולטורית עם הפרסום הסמוי : מבט השוואתי 65 א . ארצות הברית 66 ב . האיחוד האירופי 82 פרק חמישי אסדרת פרסום סמוי : מבוא 94 א . שיקולים , מעגלי פגיעה ורציונלים לאסדרה 94 ב . הצורך באסדרה חוצת פלטפורמות 96 פרק שישי האסדרה המועדפת : דיני הגנת הצרכן בפיקוח הרשות להגנת הצרכן 99 א . כללי 99 ב . הגדרת פרסום סמוי : האם נדרשת תמורה ? 103 ג . הגדרת פרסום סמוי : פרסום סמוי מסחרי בלבד 106 ד . מודל הגילוי : חובת סימון של תכנים הכוללים פרסום סמוי 108 ה . איסור גורף על שימוש בפרסום סמוי על ידי יצרני התוכן הציבוריים 119 ו . איסור גורף על שימוש בפרסום סמוי בתוכני חדשות , אקטואליה וסדר יום 121 ז . איסור גורף על שיתופי פעולה מסחריים בתכנים המיועדים לילדים צעירים 123 ח . איסור ענייני על פרסום סמוי של מוצרים מסוימים 125 ט . החוליה שעליה תוטל האחריות המשפטית 126 י . אחריות לאכיפה 133 יא . קידום אוריינות תקשורת 141

המכון הישראלי לדמוקרטיה ע"ר


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help