sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:15

עתה היה פרוץ למדי במערכת החינוך שלנו . בחלק השלישי של הספר אני מציע הסבר מודגם לתיאוריה של ההוראה הרב-ממדית המודעת . הואיל וכל הספר מכוון את הקורא לקראת מטרה זו , והואיל ובהקשרים שונים ולפי צרכים שונים אני ממילא מזכיר עניין זה פעמים אחדות , נראה שאני פטור כאן מלפרט תוכנו של חלק זה . לבסוף עלי להבהיר , כי על אף חשיבותה של התיאוריה , עיקרו של הספר שאני מגיש כאן לפני הקורא אינו בתיאוריה , אלא בתרגילים הרבים הממוקדים במקצוע ההומניסטי הנלמד , ההופכים את ההלכה המופשטת למעשה ממשי במלאכת החינוך וההוראה . לא נשאר לקורא אלא לפגוש את הצעתי לדידקטיקה קוגניטיבית של הספרות ( ושל ההומניסטיקה ) לפרטיה . מי ייתן שאצליח להגיש את דברי בבהירות מספקת לתועלתם של הקוראים ושל הלומדים .

שאנן : המכללה האקדמית הדתית לחינוך - הוצאה לאור


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help