sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:5

תוכן העניינים פתח דבר 7 .......................................................................................................... דברי הקדמה 9 ..................................................................................................... חלק ראשון : כיצד שואלים ? פרק א : מבוא תיאורטי למהות השאלה , החשיבה והתשובה 17 ..................................... פרק ב : מערכת השאלות של אורנה ויילר – הערות , הוספות ותרגילים 39 ..................... פרק ג : יסודות החשיבה של פרקינס וסווארץ – הערות , הוספות ותרגילים 88 ................ פרק ד : מערכת השאלות של בלום וממשיכיו – הערות , הוספות ותרגילים 125 ............... פרק ה : מערכת השאלות לפי מושגי הדיסציפלינה – הערות , הוספות ותרגילים 279 ......... פרק ו : העקרונות הטסטולוגיים של הצגת שאלות – הערות והצעות 319 ....................... חלק שני : כיצד משיבים ? פרק א : למהות התשובות לפי סיווגן ועל-פי היקפן – מבוא תיאורטי 325 ....................... פרק ב : תשובות חלקיות , שלמות , מלאות ומעמיקות בהיקף מלא ( הסברים ותרגילים ) 345 פרק ג : תשובות חלקיות , שלמות מלאות ומעמיקות בניסוח קצר ( הסברים ותרגילים 352 . ( פרק ד : תשובה מעמיקה א-סכמטית ( הסברים ותרגילים ) 357 ..................................... פרק ה : הערות השלמה ותרגילים נוספים בכתיבת תשובות 364 .................................. חלק שלישי : כיצד מפעילים את ההוראה הרב-ממדית ? ( מסקנות וסיום ) פרק א : כלים דידקטיים בהוראת הספרות ברמות הגבוהות 370 ................................... פרק ב : העקרונות הראשיים של הלמידה הרב-ממדית המודעת 409 ............................. ביבליוגרפיה 439 .................................................................................................

שאנן : המכללה האקדמית הדתית לחינוך - הוצאה לאור


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help