sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:7

" ובני השש יודעים פתאום לכתוב סיפור 161 ............................................................. " בני השלוש יודעים לספר סיפור 168 ........................................................................................... ... ובני השש יודעים לכתוב סיפור ... מעבר של תלמידי כיתה א ' לסיפור הכתוב 168 ..................................... התפתחות , אופנות , רמת אוריינות מוקדמת וסביבה אוריינית 169 .......................................................... א . אופנות : מדוע הסיפור הכתוב מתפתח יותר מהסיפור הדבור 170 .................................................. ב . אוריינות מוקדמת : האם הוראה מכוונת משמרת או מצמצמת פערים בכיתה א 173 ......................... '? ג . סביבה אוריינית : באיזו מידה סביבות אורייניות שונות יוצרות סיפורים באיכות שונה ? 175 ................ ד . התפתחות : " ובני השש יודעים פתאום לכתוב סיפור " – האומנם ? 176 ............................................ סיכום 181 ................................................................................................................................ גם הם יכולים לקרוא : אוריינות בקרב בעלי מוגבלויות קשות ומורכבות 111 ..................... הגדרת המוגבלויות הקשות והמורכבות 183 ..................................................................................... עקרונות הוראה ולמידה 184 ........................................................................................................ הגישה הפונקציונלית לעומת הגישה ההתפתחותית 185 ....................................................................... הוראת קריאה לבעלי מוגבלויות קשות ומורכבות 186 ........................................................................ המודל האורייני האורכי 187 .................................................................................................... מודל יישום אוריינות בכיתות משולבות 190 ................................................................................ כיצד ללמד תלמידים להפיק משמעות מטקסט שמקריאים להם 191 ................................................... ניתוח משימה להוראת תלמידים להתמודד עם ספר וסיפור – תפקיד המורה 192 .................................. קידום עצמאות בקריאה 193 ..................................................................................................... שיטות קריאה מותאמות ללומדים בעלי מק " מ ויישומם 195 ................................................................. שיטות הוראה לבעלי מק " מ המתייחסות לאוריינות 196 ...................................................................... תכנון המערך 201 .................................................................................................................. יישום התכנון 201 .................................................................................................................. שביל הזהב בין שני מודלים 203 .................................................................................................... עקרונות מנחים למודל אורייני משולב בעבור לומדים בעלי מק 204 .................................................. מ " שלבי המודל האורייני המשולב 204 ........................................................................................... יישום התהליך על היצירה " בוא אלי , פרפר נחמד " / פניה ברגשטין 205 ............................................ מבט להמשך 209 ....................................................................................................................... 211 ........................................................................................ ' "J 0 / KO GONT 7 flO ביבליוגרפיה 211 ..................................................................................................... ביבליוגרפיה לפרק : 5 " גם הם יכולים לקרוא : אוריינות בקרב בעלי מוגבלויות קשות ומורכבות " 248 .......... tm'nn לוחות לוח – 1 מדדים נורמטיביים – מספר מילים בדקה , על פי כיתות 47 .............................................. לוח – 2 רכישת כתיב אותיות פונקציה 96 .............................................................................. רע \ ימת תרשימים תרשים מספר : 1 תיאור המודל מטה-מעלה 25 .................................................... " Bottom Up " תרשים מספר : 2 תיאור תהליך מעלה-מטה 25 .................................................... " Top Down " תרשים מספר : 3 המודל האינטראקטיבי 26 ............................................................................ תרשים מספר : 4 המודל הדו-ערוצי 27 .................................................................................. תרשים מספר : 5 המודל הקוגניטיבי-התפתחותי של פרית ' 29 .................................................... תרשים מספר : 6 המודל ההתפתחותי של ספיר-סוורלינג וסטרנברג 31 ........................................

שאנן : המכללה האקדמית הדתית לחינוך - הוצאה לאור


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help