sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:6

. 2 כתיבה 11 ............................................................................................................ . 2 . 1 כתיבה מהי ? 81 .................................................................................................................. . 2 . 1 . 1 שפה דבורה ושפה כתובה 82 .......................................................................................... . 2 . 1 . 2 מורכבות הכתיבה 83 ..................................................................................................... . 2 . 1 . 3 גילוי " סוד הכתיבה " – כיצד לומדים ילדים לכתוב 85 .......................................................... . 2 . 2 מערכת הכתב העברית 88 ..................................................................................................... . 2 . 2 . 1 מערכות הכתב במבט היסטורי 88 .................................................................................... . 2 . 2 . 2 מאפייני הכתב העברי 90 ................................................................................................ . 2 . 2 . 3 עברית מנוקדת מול זו הלא מנוקדת 90 .............................................................................. . 2 . 3 איות נכון – כתיבה בלי שגיאות 92 ......................................................................................... . 2 . 3 . 1 המורפולוגיה ותרומתה לאיות נכון 93 ............................................................................... . 2 . 4 איות נכון – תהליך התפתחותי 95 ........................................................................................... . 2 . 5 התפתחות הכתיבה מההיבט המוטורי 97 ................................................................................... . 2 . 6 הבעה בכתב 100 ................................................................................................................. . 2 . 6 . 1 התפתחות יכולת ההבעה בכתב 100 .................................................................................. . 2 . 6 . 2 מודלים להבעה בכתב 103 .............................................................................................. . 2 . 6 . 3 השפעת סוגת הטקסט על הפקתו : טקסט סיפורי וטקסט מידעי 107 .......................................... . 2 . 6 . 4 קשיים בהבעה בכתב 110 .............................................................................................. שער שני –מן המחקר אל מעשה ההוראה : סוגיות נבחרות בעולם הקריאה והכתיבה 111 ... סגנונות קריאה שונים ותרומתם לטיפוח אוריינות בקרב ילדי הגן 111 .............................. סגנונות קריאה 118 .................................................................................................................... קריאה שוטפת-מסורתית 118 ................................................................................................... קריאה בהמחשה 118 .............................................................................................................. קריאה אינטראקטיבית-דיאלוגית 120 ......................................................................................... סגנונות קריאת סיפורים והעשרת אוצר מילים 122 ............................................................................ סגנונות קריאת סיפורים ופיתוח סכמת שיח סיפורית בגן 125 .............................................................. סגנון קריאה אינטראקטיבית לעומת קריאה שוטפת-מסורתית 127 ........................................................ צעירים ואהבת הקריאה – איך נשמור על הגחלת ? 111 ................................................. תרומת הסיפור והספר לקורא הצעיר 134 ........................................................................................ תרומת סיפור וספר לילדים ממיצב חברתי-כלכלי נמוך 136 ................................................................. לאן נעלמה המוטיבציה לקריאה לשם הנאה ? 137 .............................................................................. תכניות התערבות לעידוד קריאה בקרב קוראים צעירים 138 ................................................................ תכנית ההתערבות " קריאה בהנאה " לילדי כיתות מקדמות 140 ............................................................. מתבגרים וקריאה להנאה , הילכו שניים יחדיו בלתי אם נועדו ? 111 ................................. קריאה עצמאית 152 ................................................................................................................... תרומת הקריאה העצמאית למתבגרים ולמתבגרות 152 ....................................................................... מוטיבציה לקריאה בקרב בני נוער 155 ........................................................................................... תכניות התערבות לשיפור מוטיבציה לקריאה בקרב בני נוער 157 ......................................................... תכנית ההתערבות " שמחת הקריאה " לבני הנוער 158 .........................................................................

שאנן : המכללה האקדמית הדתית לחינוך - הוצאה לאור


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help