sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:5

תוכן העניינים פתח דבר 9 .............................................................................................................. שער ראשון – תאוריה כבסיס למעשה ההוראה 11 ........................................................ . 1 קריאה 11 ........................................................................................................... . 1 . 1 קריאה מהי ? 17 .................................................................................................................. . 1 . 1 . 1 גלגוליה של הקריאה והגדרתה 18 .................................................................................... . 1 . 1 . 2 מורכבות תהליך הקריאה 21 ........................................................................................... . 1 . 1 . 3 מרכיבים הקשורים ברכישת קריאה 22 ............................................................................. . 1 . 2 מודלים התפתחותיים לרכישת הקריאה 24 ................................................................................ . 1 . 2 . 1 מקומו של הקורא בתהליך הקריאה 24 .............................................................................. . 1 . 2 . 2 מודלים התפתחותיים קלסיים 27 ...................................................................................... . 1 . 2 . 3 מודלים יםהתפתחותי חדשניים 33 .................................................................................... . 1 . 3 דיוק בקריאה 37 ................................................................................................................. . 1 . 3 . 1 מודעות פונולוגית כשלב ראשון בהתפתחות קריאה מדויקת 38 ............................................... . 1 . 3 . 2 זיהוי אורתוגרפי של מילה כשלב שני בהתפתחות קריאה מדויקת 40 ........................................ . 1 . 3 . 3 ידע לשוני ותרומתו להתפתחות קריאה מדויקת 41 ............................................................... . 1 . 3 . 4 מן המחקר אל השדה : מתי נעבור מקריאת טקסט מנוקד לטקסט שאינו מנוקד ? 42 ...................... . 1 . 4 מהירות ושטף קריאה 43 ....................................................................................................... . 1 . 4 . 1 רותהגד שטף הקריאה 43 ............................................................................................... . 1 . 4 . 2 שטף קריאה כאמצעי לייעול הבנת הנקרא 44 ..................................................................... . 1 . 4 . 3 התפתחות שטף הקריאה 45 ............................................................................................ . 1 . 4 . 4 קשיים בשטף הקריאה 48 ............................................................................................... . 1 . 4 . 5 הערכת שטף הקריאה ודרכי התמודדות עם קשיים 50 ........................................................... . 1 . 5 הבנת הנקרא 51 .................................................................................................................. . 1 . 5 . 1 הבנת הנקרא כתהליך אינטראקטיבי בין הקורא לטקסט 52 .................................................... . 1 . 5 . 2 רמות הבנת הנקרא 53 ................................................................................................... . 1 . 5 . 3 מודלים של הבנת הנקרא 55 ........................................................................................... . 1 . 5 . 4 הקשר בין ידע לשוני להבנת הנקרא 60 ............................................................................. . 1 . 5 . 5 הקשר בין משאבים קוגניטיביים להבנת הנקרא 63 .............................................................. . 1 . 5 . 6 הקשר בין גורמים סוציאליים-פסיכו להבנת הנקרא 67 ......................................................... . 1 . 5 . 7 מאפייני הטקסט והבנת הנקרא 69 .................................................................................... . 1 . 6 קשיים בקריאה 71 ............................................................................................................... . 1 . 6 . 1 קבוצות מתקשים בקריאה 71 .......................................................................................... . 1 . 6 . 2 מאפייני הקוראים המתקשים 73 ....................................................................................... . 1 . 6 . 3 פרדיגמות מרכזיות להבנת קשיי הקריאה 75 ...................................................................... . 1 . 6 . 4 קשיים בקריאה וידע לשוני 77 ........................................................................................ . 1 . 6 . 5 בסיס נוירולוגי , כשרים קוגניטיביים וקשיי קריאה 78 ...........................................................

שאנן : המכללה האקדמית הדתית לחינוך - הוצאה לאור


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help