sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:6

חלק א : ' מערך כלי התערבות לטיפוח חוללות עצמית 98 ....................................... . 1 הצלחות קודמות 99 ................................................................................... . 2 מידול 104 ............................................................................... ( modeling ) . 3 שכנוע וורבלי 106 ...................................................................................... . 4 יצירת מצבים פיזיולוגיים ורגשיים נעימים וחיוביים 109 ............................... . 5 הערכה עצמית : ( Evaluation-Self ) התייחסות לדיוק ניבוי איכות הביצוע 110 ... . 6 קביעת מטרות 113 .................................................................................... . 7 אימון במיומנויות 121 ............................................................................... . 8 רפלקסיה 127 .......................................................................... ( reflection ) . 9 משחק המיון לשלשות 142 .......................... ( Kelley , 1970 ) Triadic Sorting – . 10 שימוש במספר כלים בו זמנית 143 ............................................................. חלק ב : ' דוגמה ות להעלאת חוללות עצמית והשתמעויות לעתיד 147 ....................... . 1 העלאת חוללות עצמית של ילדה בכיתה א ' ללמוד -בבית ספר 147 ................... . 2 ניסיון לצמצם פער בין חוללות עצמית מקצועית גבוהה של יועצת בית-ספר לבין ביצוע נמוך שלה ביחס לאחד הלומדים 152 ........................................... . 3 חוללות עצמית של סטודנט בחינוך הגבוה ללמוד 155 .................................... חלק ג : ' מסקנות השתמעויות לעתיד 159 ............................................................. רשימת מקורות 165 .................................................................... 167 ........................................................................... References רשימת מוצגים מוצג 1 דוגמה להשוואה בין הצלחות לכישלונות של תלמיד בכתיבה מותאמת לנמען 24 ........................ מוצג 2 מודל מעגל הלמידה האקדמית , מתוך ספרו של 57 .............................................. Zimmerman מוצג 3 דוגמה לשיעור הנבדקים בכל טיפוס חוללות 70 ..................................................................... מוצג 4 הכנת השאלון לבדיקת החוללות העצמית של ילדים לכתיבה מותאמת לנמען 77 ........................ מוצג 5 דוגמה לפריטי שאלון להערכת חוללות עצמית של לומדים 77 .................................................. מוצג 6 דו " ח מעקב אחר ביצוע מטרות שבועיות 114 .......................................................................... מוצג 7 מעקב עצמי ( monitoring-self ) חודשי אחר ביצוע מטרות בנושא קריאת ספרים 115 ..................... מוצג 8 דו " ח מעקב עצמי שנתי אחר ביצוע מטרות 116 ....................................................................... מוצג 9 תיעוד יוזמות של ביצועים ואתגרים חדשים וקביעת תמריצים עצמיים 119 ................................ מוצג 10 דף הערכה עצמית ( evaluation-self ) על ביצוע החלטות 120 ..................................................... מוצג 11 דוגמה לסדנת אימון במיומנויות התאמת כתיבה לנמען 125 ................................................... מוצג 12 מארגני חשיבה . כלי לרפלקסיה על חוללות עצמית 134 .......................................................... מוצג 13 רפלקסיה על חוללות עצמית לפי עשרת מארגני חשיבה המבוססים על חקר תהליכי החשיבה 136 ................................................................................................................. מוצג 14 ממוצעי פער תחילי וסופי של הטיפוס הבלתי ריאלי הגבוה . תרשים 144 ...................................

שאנן : המכללה האקדמית הדתית לחינוך - הוצאה לאור


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help