sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:5

תוכן העניינים הקדמה 9 .................................................................................. פרק א : חוללות עצמית , הכוונה עצמית ופער בין חוללות לבין ביצוע 13 ..... מבוא 13 .......................................................................................................... חלק א : ' מהי חוללות ומה הקשר בינה לבין הכוונה עצמית בלמידה וביצוע 15 ......... . 1 חוללות עצמית – ( efficacy-self ) מרכיב של מוטיבציה 15 ............................... . 2 הגדרת החוללות העצמית 18 ................................................ ( Self Efficacy ) . 3 תהליכי החשיבה המעורבים בתהליך ההערכה של החוללות העצמית ( sub- 19 ........................................................................................... processes ) . 4 הערכת חוללות ( efficacy beliefs ) ואמדן חוללות 29 ......... ( efficacy appraisal ) . 5 מקורות האינפורמציה של תפיסת החוללות העצמית 31 ................................. . 6 חוללות עצמית : תהליך תלוי סיטואציה ספציפית או תכונה כללית 45 ............. . 7 הקשר בין חוללות עצמית לבין הכוונה עצמית בלמידה , והישגים אקדמיים 51 .. . 8 סוגי חוללות : חוללות עצמית אישית , מקצועית , וקולקטיבית 60 ..................... חלק ב : ' הפער בין חוללות עצמית ובין ביצוע וטיפוסי לומדים 62 ........................... . 1 שיקולים באמידת החוללות , ( efficacy-self appraisal ) ומדידתה 62 ................. . 2 גורמים אפשריים לאמדן חוללות שגוי 64 ..................................................... . 3 הפער בין אמדן לבין ביצוע – כיול ( Calibration ) של חוללות עצמית וטיפוסי לומדים 65 ............................................................................................... . 4 חוללות עצמית אצל ילדים ותפקיד הספר-בית בהתפתחותה 68 ...................... . 5 חוללות עצמית של מבוגרים 71 ................................................................... פרק ב : אבחון חוללות עצמית בדרך החקר האיכותי : איסוף , ניתוח ותיקוף נתונים 73 ..................................................................... . 1 המתודולוגיה הסטנדרטית למדידת חוללות עצמית 73 ................................... . 2 המתודולוגיה האיכותית לחשיפת תהליכי החוללות העצמית 79 ...................... . 3 אמינות / תוקף trustworthiness ואתיקה 92 ................................................. פרק ג : התערבות לטיפוח חוללות עצמית 97 ......................................

שאנן : המכללה האקדמית הדתית לחינוך - הוצאה לאור


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help