sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:4

טראומת " העקירה הכפולה " ו " הכאוס " בהתארגנות ראשונית של מערכת החינוך בקליטתם ובשיקומם של התלמידים 121 .......................................................................................................................... " העקירה הכפולה " – פיזור המתנחלים במקומות יישוב ארעיים 124 ....................................................... טראומת הפינוי – מאפיינים ותסמינים 134 .................................................................................. . 1 פירוק התא המשפחתי 136 ................................................................................................... . 2 בעיות בריאות 136 ............................................................................................................. . 3 בעיות פרנסה ותעסוקה 138 ................................................................................................. . 4 רמת התעסוקה 139 ............................................................................................................ . 5 רמת החיים 139 ................................................................................................................. . 6 המשבר הכלכלי 140 ........................................................................................................... . 7 חוסר השליטה ההורית על הילדים 141 ................................................................................... שלבים עיקריים בטיפול בתלמידים העקורים מחבל-עזה 145 ................................................................ . 1 תקופת טרום העקירה 146 ................................................................................................... . 2 תקופת ההתנתקות ומרכזי הפינוי במלונות , הארחה-בבתי ובמאהלי המחאה 146 ............................... . 3 תקופת המגורים הזמניים 147 ............................................................................................... . 4 תקופת הכניסה למגורי-הקבע 147 .......................................................................................... סיכום ודיון 148 ......................................................................................................................... פרק ו 153 .......................................................................................................................... ' " ממשבר – למבשר : " מטראומת-העקירה – לאופטימיות זהירה 153 ....................................................... ילדים ובני-נוער מפונים במצוקה ובסיכון 154 ................................................................................... ההתנתקות , תסמיני הדחק והירידה ברמה הדתית בקרב בני-הנוער 159 .................................................... טראומת הפינוי ועמדות בני-הנוער בשאלת הגיוס לצה 161 ................................................................ ל " פערים לימודיים , ירידה ברמת ההישגים ובאחוזי ההצלחה בבחינות הבגרות 164 ....................................... נשירה גלויה וסמויה 169 ............................................................................................................. טראומה ותרפיה 173 .................................................................................................................. סיכום ודיון 176 ......................................................................................................................... פרק ז ' 185 ......................................................................................................................... בירוקרטיה , רגולציה ושיקום חינוכי – הילכו יחדיו ? 185 ..................................................................... ההידברות בין הרשויות המוסמכות – לבין המתנחלים : מנתק מוחלט וממסלול עוקף – למשא ומתן ישיר 186 .... בירוקרטיה ורגולציה : " אבי-אבות-צוואר-הבקבוק " בתהליך השיקום 192 ................................................. " קו-פרשת-המים " – תמורות ושינויים במגמת שיקום העקורים 196 ........................................................ תמורות ושינויים בטיפולו של משרד החינוך בשיקומם של התלמידים העקורים 201 ................................... סיכום ודיון 204 ......................................................................................................................... פרק ח 211 ......................................................................................................................... ' כמה זה עולה לנו ? ההתנתקות ועלותה למשק הלאומי 211 .................................................................... תקצוב תכנית ההתנתקות ואומדן עלותה – הוצאות ישירות ועקיפות 212 ................................................. אומדן ה " בזבוז " בהוצאות מימון תכנית ההתנתקות 220 ....................................................................... עלות השיקום החברתי והחינוכי 223 ............................................................................................... סיכום ודיון 224 ......................................................................................................................... סיכום 229 ..........................................................................................................................

שאנן : המכללה האקדמית הדתית לחינוך - הוצאה לאור


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help