sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:3

תוכן העניינים הקדמה 7 ............................................................................................................................. מבוא 13 ............................................................................................................................. ההתנתקות מחבל-עזה – " פעמי הפינוי מתגעשים שנית 13 ................................................................... " השיקולים להקמת גוש-קטיף 14 .................................................................................................... יישובים ואוכלוסייה במועצה המקומית חבל-עזה 17 ............................................................................ " בנערינו ובזקנינו " – הפרופיל האנושי של המתיישבים בחבל-עזה 21 ..................................................... סיכום ודיון 24 ........................................................................................................................... פרק א 27 ........................................................................................................................... ' " דין צריםנ – כדין אביב-תל : " שיקולי-ההתנתקות החד-צדדית והישגיה 27 ..................................................... " היהפוך כושי עורו : " אריאל שרון , " אבי ההתיישבות , " הוגה תכנית-ההתנתקות החד-צדדית 28 ................. ?! " עצת אחיתופל : " השפעת מקורביו ? 30 ........................................................................................... שיקולים אסטרטגיים : מדיניות וביטחון 34 ........................................................................................ " העולם כולו נגדנו : " התחייבויותיה של ידידתנו , ארה " ב , לגיבוי תכנית ההתנתקות – משענת קנה רצוץ 43 ..... ? " האתרוג : " שרון , התקשורת וההתנתקות 46 ..................................................................................... " עומק העקירה – כעומק החקירה : " היבטים אישיים כהסבר לתכנית ההתנתקות 49 .................................... " משאל העם " ו " הקמת קדימה " – כל הדרכים מובילות להתנתקות 52 ...................................................... סיכום ודיון 54 ........................................................................................................................... פרק ב ' 59 ........................................................................................................................... " אין חדש תחת השמש : " פינוי שטחים ויישובים על-ידי ממשלות ישראל – כתקדים לפינוי חבל-עזה 59 ........... סיכום ודיון 66 ........................................................................................................................... פרק ג ' 71 ........................................................................................................................... " ההי לא תהיה " – ההתנגדות להתנתקות : על השבר-קו בין אלימות להידברות 71 ....................................... החוק ושברו : כישלון הפנייה לבג 72 ............................................................................................ צ " " היה לא תהיה " – שברה של הציונות הדתית 74 ................................................................................. " אנשים אחים אנחנו : " דרכי ההתנגדות להתנתקות באווירה מתלהמת 79 ................................................. צה " ל והציבור הדתי-לאומי – נוכח הפינוי הכפוי 85 ............................................................................ בני-הנוער נוכח פעולות המחאה כנגד תכנית ההתנתקות 90 ................................................................... סיכום ודיון 91 ........................................................................................................................... פרק ד 97 ........................................................................................................................... ' " עד המתיישב האחרון " – מדיניות ? חזון ? עיניים-אחיזת ? 97 ................................................................ " עבדי הזמן עבדי עבדים הם " – ממד תכנון הזמן ומשמעותו 98 .............................................................. היערכות לפינוי ול " יום שאחרי : " " הפתרון הקהילתי " 102 ................................................................... מערכת החינוך בחבל-עזה : מבנה ותמורות 104 ................................................................ 2005-2012 " תפוח האדמה הלוהט " – מערכת-החינוך נוכח הפינוי 113 ................................................................... סיכום ודיון 115 ......................................................................................................................... פרק ה 121 ......................................................................................................................... '

שאנן : המכללה האקדמית הדתית לחינוך - הוצאה לאור


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help