sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:9

תודות כתיבת הספר הזה לקחה הרבה זמן . הוא החל כמאמר ב– The New Republic לפני כמעט רבע מאה . במהלך השנים הופיעו טיוטות מוקדמות של אחדים מהפרקים –ב , Dance Theatre Journal , Partisan Review Performing Arts Journal , The Drama Review ושאר כתבי עת . אבל מדוע לקח לי זמן רב כל כך להשלימו ? " "להשלים היא מילה מוזרה בקשר למרס קנינגהם , אדם - בן 84 בעת כתיבת שורות אלו - שהתוצר הכוריאוגרפי שלו אינו מגלה שום סימני האטה . לרוע המזל , אחת הבעיות בכתיבה על אמן פורה כמו קנינגהם היא שהוא מאפשר לך לקחת את הזמן במצפון שקט . היה רגע אחד בתחילת שנות השמונים - הוא זכור לי היטב - כשלקחתי נשימה עמוקה והכרזתי , " עכשיו או לעולם לא ... הגיע הזמן לסיים איכשהו את הפרויקט הזה " . אבל קול אחר לחש בתוך ראשי , " החיפזון מהשטן " ! מה על כל העבודות החדשות לקולנוע ולווידיאו שקנינגהם יצר באותה העת ביחד עם אמנים כמו צ'רלס אטלס וגם ( מעט מאוחר יותר ) אליוט קפלן ? האם לא חכם יותר לחכות ולראות לאן תוביל כל היצירה החדשה הזאת ? עשר שנים אחר כך , בתחילת שנות התשעים , התעוררה בי נחישות דומה לסיים ... עד שקלטתי שקנינגהם פתח בדיוק בסדרת חקירות חסרת תקדים של שילוב מחשבים ושאר אמצעים טכנולוגיים דיגיטליים . מה שנדמה כאור שבקצה מנהרת ההוצאה לאור , התברר כריצוד על מסך המחשב שעליו חוברו כעת הריקודים של קנינגהם .

הוצאת אסיה


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help