sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:4

א ' או עוד שנה בגן 89 ................................................................. ? פרק שלישי : אקלים-גן מיטבי 95 .................................................. ארגון-הגן וניהולו 96 ...................................................................... התלקיט וטבלת-ההתפתחות האישית לכל ילד 102 ............................ פרק רביעי : תפקידה של הגננת לטיפוח זהות יהודית בגן 117 ............... פרק חמישי : מיומנויות-ניהול-גן 135 .............................................. ניהול-צוות בגיל הרך 137 ................................................................ הצעות לסדר-יום בגן-ילדים – עם הארכת-יום-הלימודים במסגרת " אופק חדש " 142 .......................................................... הצעה לארגון סדר-יום בגן-ילדים לגילאי טרום-טרום-חובה 143 ......... ניהול-זמן – חשוב או דחוף 158 ...................................................... ? ניהול-זמן – טיפול במקור , לא בסימפטום 159 ................................... קבלת-החלטות – תכונת מנהיגות חשובה 161 ................................... קידום-המועמד 163 ....................................................................... כאשר ההחלטות אינן מוצלחות 164 ................................................. מינהל 165 ..................................................................................... פרק שישי : יחסי הגננת עם גורמי-חוץ 167 ...................................... התפתחות-הייעוץ החינוכי לגיל הרך 167 .......................................... מוקדי הפעילות הייעוצית כיום ומוקדי-פעילות אפשריים בעתיד 170 ... רצף גן – בית-ספר 173 .................................................................... יחסי גננת – רשות מקומית 174 ....................................................... יחסי גננת – מפקחת ומדריכות 175 .................................................. יחסי גננת עם גננות עמיתות 176 ...................................................... קשרי שדה-מכללה 176 ................................................................... פרק שביעי : ביטחון ובטיחות בגן 179 .............................................. רקע 180 ....................................................................................... מ טיחות מונעת – לבטיחות מעצבת 181 .......................................... הגדרה חדשה לחינוך לבטיחות 182 .................................................. הרחבת המושג " בטיחות 183 ......................................................... " מרכיבי-החינוך לבטיחות 183 .......................................................... עידוד מעורבות של המבוגרים המשמעותיים בהקנית ערכי-היסוד של התנהגות בטוחה 185 ............................................................. תיק-ניהול-גן 186 ........................................................................... סריקת-הגן והחצר 187 ................................................................... נעילת שער הגן 188 ........................................................................ השגחה בזמן פעילות בחצר 188 ....................................................... בדיקת ציוד 188 ............................................................................. תאונות-תלמידים 188 .................................................................... אירועים חריגים 188 ...................................................................... פרק שמיני : הגננת כמנהיגה לסביבה אקולוגית 191 ........................... טיפוח סביבה אקולוגית בקרבת-הגן – הדרכים להגשמת תכניתעבודה אופרטיבית בנושא ( רקע תאורטי 191 ................................. ( כיצד תבוא התאוריה לידי ביטוי בגן 193 ......................................... ?

שאנן : המכללה האקדמית הדתית לחינוך - הוצאה לאור


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help