sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:11

תרשים : 17 רשימת הנושאים , השיקולים לבחירתם , ותכנונם עלדפי שלוש רמות התנהגות 222-215 .................................................................................................. תרשים : 18 פרופיל החוללות העצמית של המשתתפים לשילוב יעיל בקהילה לפני ההתערבות 225 ........................................................................................................................................ תרשים : 19 ספק מצד התלמידים והצוות החינוכי לגבי שילוב התלמידים בקהילה בעתיד 227 .......................................................................................... תרשים : 20 תיאור למידת נושאים שונים 229 ................................................................................................................ תרשים : 21 אפיונים של החוללות העצמית החיובית של המתבגרים לשילוב בקהילה 231 .......................................................................................................................................... תרשים : 22 מפת החוללות העצמית של המתבגרים לשילוב יעיל בקהילה בעתיד לפני ההתערבות 233 ... .................................................................................................. תרשים : 23 פרופיל החוללות העצמית לשילוב יעיל של המשתתפים בקהילה לאחר ההתערבות 234 ..................................................................................................................................... תרשים : 24 השוואה בין מפת החוללות של המשתתפים לפני ההתערבות ואחריה 235 ...................................................................................................................... תרשים : 25 פרופיל החוללות העצמית של התלמידים להכין שיעורידבית לפני ההתערבות 272 ........................................................................................................................................ תרשים : 26 תיאור הסיבות לאי הכנת שיעורידבית של התלמידים לפני ההתערבות 274 ........................................................................................................................................ תרשים : 27 היזכרויות בהצלחות בעבר בהכנת שיעורידבית של התלמידים לפני התערבות 276 ........................................................................................................................................... תרשים : 28 מפת החוללות העצמית של תלמידי כיתה ה ‘ להכין שיעורידבית לפני ההתערבות 278 ........................................................................................................................................ תרשים : 29 חוללות עצמית של תלמידים מכיתה ה ‘ להכין שיעורידבית אחרי התערבות 281 .......................................................................................................................................... תרשים : 30 הסיבות להכנת שיעורידבית של תלמידים מכיתה ה ‘ אחרי התערבות 283 .......................................................................................................................................... תרשים : 31 מפת החוללות העצמית של תלמידי כיתה ה ‘ להכין שיעורידבית אחרי ההתערבות 285 ...................................................................................................................................... תרשים : 32 השוואה בין מפת החוללות של התלמידים להכין שיעורידבית לפני ההתערבות ואחריה 286 ..................................................................................................................... תרשים : 33 מודל למתן שיעורידבית 293 .........................................................................................................................

שאנן : המכללה האקדמית הדתית לחינוך - הוצאה לאור


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help