sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:10

רשימת לוחות לוח : 1 מודל לאיסוף ולניתוח נתונים על חוללות עצמית עלדפי מקורות החוללות 96 ........................................................................................................................... לוח : 2 טבלת מטרות יומית 106 ............................................................................................................................... לוח : 3 טבלת מטרות חודשית 107 .......................................................................................................................... תרשימים תרשים : 1 מודל מבוסס ביצוע מונחה בשיטת הפינגדפונג להוראה וללמידה של המחקר האיכותי 44 ............................................................................................. תרשים : 2 החוללות העצמית לקריאה עצמאית של א ‘ לפני ההתערבות 99 ............................................. תרשים : 3 התנהלות נורמטיבית של א ‘ עם בעיות בקריאה עצמאית וסיבותיה לפני ההתערבות 102 ................................................................................................................... תרשים : 4 הסיבות לאי קריאה עצמאית של א 103 ................................................................................................ ‘ תרשים : 5 תיאור תמונת החוללות העצמית של א ‘ לקריאה עצמאית לפני ההתערבות 104 ................................................................................................. תרשים : 6 החוללות העצמית לקריאה עצמאית של א ‘ אחרי ההתערבות 109 ......................................... תרשים : 7 יחס חיובי לקריאה לעומת אי קריאה לאחר ההתערבות 110 ....................................................... תרשים : 8 תיאור תמונת החוללות העצמית של א ‘ לקריאה עצמאית לאחר ההתערבות 111 ..................................................................................................................................... תרשים : 9 תמונת המוטיבציה של התלמידות במגזר החרדי ללמוד אנגלית לפני ההתערבות 148 ........................................................................................................................................ תרשים : 10 תמונה מרוכזת של המוטיבציה של התלמידות ללמוד אנגלית לפני ההתערבות 151 ........................................................................................................................................ תרשים : 11 סיבות לחוסר רצון ללמוד אנגלית ואווירה שלילית לפני ההתערבות 152 ........................................................................................................................................ תרשים : 12 הצעות התלמידות לייעול דרכידההוראה במקצוע האנגלית לפני ההתערבות 155 ........................................................................................................................................ תרשים : 13 תמונת רכיבי הגישה החיובית לאנגלית לפני ההתערבות 158 .................................................... תרשים : 14 מפת המוטיבציה של המשתתפות במחקר ללמוד אנגלית 161 ................................................ תרשים : 15 תמונת המוטיבציה של התלמידות ללמוד אנגלית לאחר ההתערבות 162 ..................................................................................................................................... תרשים : 16 השוואה בין תמונת המוטיבציה ללמוד אנגלית לפני ההתערבות ואחריה 163 ......................................................................................................................

שאנן : המכללה האקדמית הדתית לחינוך - הוצאה לאור


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help