sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:9

תוכן העניינים מבוא 13 .............................................................................................................................................................. שער ראשון : עקרונות מנחים פרק א הקניית כלים וטיפוח כשירויות בד בבד עם טיפוח חוללות עצמית 21 ............................... פרק ב הוראה דרך עשייה והתנסות – הזדמנות לשילוב בין תאוריה למעשה 37 ......................... שער שני : חוללות עצמית – הלכה למעשה פרק ג " אמא , למה רק אני לא יודע לקרוא " ? העלאת חוללות עצמית של ילד עם לקות קריאה לקריאה עצמאית : מחקר פעולה 67 ............................................................................................................................................. פרק ד " אנגלית , מי צריך את זה ? מה זה חשוב בכלל " ? " אף אחת לא תעשה בחנוכה עבודה באנגלית " ! מוטיבציה ללמוד אנגלית אצל תלמידים עם לקות למידה במגזר החרדי : מחקר פעולה 123 .......................................................................................................................................... פרק ה התפתחות חוללות עצמית של מתבגרים ) 16–21 ( עם מוגבלות שכלית לשילוב יעיל בקהילה 179 .............................................................................. פרק ו " לא סובל שיעורי בית . בזבוז זמן . אמא , אמרתי לך שזה הכל שטויות" חוללות עצמית של תלמידים בכיתה ה ‘ להכנת שיעורידבית 251 ........................................ אפילוג 301 ........................................................................................................................................................ רשימת מקורות 305 ....................................................................................................................................

שאנן : המכללה האקדמית הדתית לחינוך - הוצאה לאור


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help