sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:5

תוכן העניינים מבוא 7 .................................................................................. פרק ראשון : הוראת מגילת קהלת 17 ................................................ תיאור שלבי ההוראה 17 ............................................................................. עיון בין תחומי 29 ................................................................................... תיאור המחקר האיכותי 35 .......................................................................... פרק שני : הוראת מגילת שיר השירים 46 ........................................... תיאור שלבי ההוראה 46 ............................................................................. עיון בין תחומי 51 ................................................................................... תיאור המחקר האיכותי 54 .......................................................................... פרק שלישי : הוראת סוגית אדם , חוה והנחש ( בראשית ג ) כמציאות וכמשל 61 ............................................................................. קבוצת אב ראשונה : הוראה לפי סדר כרונולוגי של הטקסטים 62 ............................. קבוצת אב שנייה : הוראה לא לפי הסדר הכרונולוגי של הטקסטים 70 ........................ תיאור המחקר האיכותי 80 .......................................................................... פרק רביעי : הוראת סוגית חזון אחרית הימים ( ישעיהו יא ( 6-9 כמציאות וכמשל 87 ................................................................. קבוצת אב ראשונה : הוראה לפי סדר כרונולוגי של הטקסטים 87 ............................. עיון בין תחומי 93 ................................................................................... קבוצת אב שנייה : הוראה לא לפי הסדר הכרונולוגי של הטקסטים . 104 ...................... תיאור המחקר האיכותי 105 ......................................................................... פרק חמישי : הוראת סוגית הערכות יעקב למפגש עם אחיו והאבקותו עם " איש " ( בראשית לב 114 ...................................................... ( פשט בעל פנים כפולות 116 ........................................................................ פרשנות בעלת פנים כפולות 119 ................................................................... עיון בין תחומי 130 .................................................................................. תיאור המחקר האיכותי 139 ......................................................................... בשולי פרק זה : מוזיקה , תנ " ך וספרות 142 ........................................ פרק שישי : עקדת יצחק וצדק חברתי כדוגמאות להתנסות רב צוותית בהוראה רב תחומית של סוגיות מקראיות 145 ..................................

שאנן : המכללה האקדמית הדתית לחינוך - הוצאה לאור


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help