sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:י

ג . מעמדם של דיירי תחום ההפקר בעיני החברה המובנית 55 סיכום 59 פרק שלישי : זבים ומצורעים 90-61 . 1 היקרויות המונחים וניתוחם האטימולוגי והסמנטי 63 . 2 המצורעים והזבים ברמת 'נורמה'ה 64 א . תהליך ההרחקה ותהליך הקליטה מחדש ( 1 ) : 64 טקס המעבר מחוץ למחנה לתחום המחנה ( יד , ב–ח ) ( 2 ) ; 66 טקס הכניסה אל אהל מועד 66 ב . מטענם החברתי–משפטי של המונחים "טמא , " "טהור" ו"קדוש" 67 . 3 המצורעים ברמת 'אמונה'ה 'אירוע'וה בעדויות הנרטיביות ובספרות המסופוטמית 72 א . צרעת מרים ( 'במ יב , טו–ט ) 72 ב . מצור שומרון ( ב"מל ז , י–ג ) 74 ג . צרעת עוזיהו מלך יהודה ( ב"דה כו , כג–טז ) 74 ד . תפיסת הצרעת בספרות המסופוטמית 77 . 4 ניתוח העדויות המקראיות והמסופוטמיות במונחים אנתרופולוגייםחברתיים 78 א . הרקע החברתי להרחקת המצורע מן החברה המובנית 78 ב . העיקרון סטרוקטוראלי–החברתי בקליטת המצורע שנרפא : 80 ( 1 ) טקסי הכניסה לתחום המחנה ( 2 ) ; 80 טקסי הכניסה לתחום אוהל מועד 85 ג . הרקע החברתי–סטרוקטוראלי להשוואת המצורע למת 85 סיכום 87 פרק רביעי : הומוסקסואלים , קדשים וטרנס–סקסואלים 126-91 . 1 מעמדו של הגבר וציפיות החברה ממנו 94 . 2 עדויות מסיפורי המקרא על הומוסקסואלים וניתוחן על רקע המקורות המסופוטמיים 97 א . הומוסקסואליות בסיפור פילגש בגבעה ( 'שופ יט ) : 97 ( 1 ) חטא אנשי גבעת בנימין : דרישה לאונס הומוסקסואלי או פגיעה במנהג הכנסת אורחים ? ( 2 ) ; 98 מדוע דחו בני בנימין את בת המארח , ואנסו דווקא את פילגשו של האורח ? 100 ב . הומוסקסואליות בפרשת סדום ( בר' יט , א–י ) 100 ג . מה ניתן להסיק משני הסיפורים על יחסה של החברה לתופעת ההומוסקסואליות ? 101 . 3 חוקים נגד פעילות הומוסקסואלית בספר ויקרא יח , כב ; כ , יג 104 . 4 זהותם ומעמדם של "קדשים"ה בספרות המקרא 106

מוסד ביאליק


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help