sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:2

Through the Lens of Professional Identity - Collaborative Research as a Multi-Method Approach in Teacher Education Prof . Hanna Ezer , Prof . Irit Kupferberg , Dr . Gila Russo-Zimet , Dr . Rachel Sagee , Dr . Leah Shagrir , Dr . Edith Tabak - Levinsky College of Education Editor : Prof . Hanna Ezer כתיבה : ד״ר עידית טבק , פרופש חנה עזר , פרופש עירית קופפרברג , ד״ר גילה צימט-רוסו , ד״ר רחל שגיא , ד״ר לאה שגריר - מכללת לוינסקי לחינוך עריכה : פרופש חנה עזר הוצאת הספרים של מכון מופ"ת עורכת ראשית : ד"ר יהודית שטיימן עורכת טקסט ולשון : עפרה פרי עורכת גרפית ומעצבת העטיפה : מאיה זמר-סמבול תמונת העטיפה : יצירת אמנות של ד״ר גילה רוסו-צימט מסת"ב : 978-965-530-090-1 © כל הזכויות שמורות למכון ת"מופ , תשע 2014 / "ד טל http : // www . mofet . macam . ac . il 6901406-03 : ' דפוס : תירוש בע"מ

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help