sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:8

פרק ה : לוחות-זמן מושגי זמן 203 ............................................................................................ התפתחות של מושגי זמן אצל ילדים 208 ................................................... התפתחות השימוש בכלים לשוניים לציון זמן בשפת הילדים 210 .............. הקשר בין מושגי זמן למושגי מרחב 212 ..................................................... התרומה של לוחות-זמן להמשגת הזמן ולהרחבת הקוגניציה 213 .............. השימוש בלוחות-זמן בגן 215 ..................................................................... הלוח היומי בגן 217 .................................................................................... סדר היום 217 .................................................................................... העצמה קוגניטיבית ותמיכה רגשית 218 .......................................... הלוח השבועי בגן 218 ................................................................................ פעילות עצמאית עם לוח שבועי 219 ................................................ הלוח החודשי בגן 222 ................................................................................ הלוח השנתי בגן 223 ................................................................................. היכרות עם הלוח השנתי ועם תפקודיו המגוונים 226 .................... תכנון שנתי 227 ................................................................................. פעילויות עם לוחות-זמן 230 ...................................................................... פעילויות עם סטודנטים 230 ............................................................ פעילויות עם לוחות-זמן בגן 232 ...................................................... מקורות 234 ................................................................................................ סוף דבר : טקסטים משולבים נספח : פעילות עם לוח שבועי 241 ............................................................. תיאור הפעילות 241 .......................................................................... היכרות עם מושגי זמן 242 ................................................................ מניית ימי השבוע 244 ....................................................................... יחסי הגומלין שבין הציור לשפה הדבורה 245 ................................. ייצוג של אירועים ואנשים באמצעות ציורים וצלמיות 246 .............. שפה כתובה 248 ............................................................................... 252 ............................................................................................ Abstract

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help