sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:7

מידת ההתאמה של הצלמית לתוכן המיוצג ולעיבודו 132 ........................................................................... ) congruence ( הבנה ועיצוב של צלמיות על ידי ילדים בגיל הגן 132 ................................ ייצוג ישיר 133 ................................................................................... ייצוג עקיף 134 .................................................................................. השימוש בצלמיות בגן 142 ......................................................................... טיפוח של מיומנויות קוגניטיביות 142 ............................................ טיפוח השפה הדבורה ומיומנויות מטא-לשוניות 145 ..................... שימוש בצלמיות ככלי חברתי תקשורתי 146 ................................... הבנה והפקה של צלמיות בטקסטים מסוגות שונות 152 ............................ מתכו נים 153 ..................................................................................... עלוני מידע על אתרים 155 ............................................................... פעילויות עם צלמיות 158 ........................................................................... פעילויות עם סטודנטים 158 ............................................................ פעילויות עם צלמיות בגן 159 ........................................................... מקורות 161 ................................................................................................ פרק ד : מפות מרחבים קוגניטיביים 167 ........................................................................... הייצוג של יחסים במרחב מפרספקטיבה התפתחותית 170 ........................ מפות ככלים לייצוג מרחבי 174 .................................................................. גורמים המשפיעים על היכולת להשתמש במפות 176 ................................ הבנת הקשר שבין פרטים במציאות ובין הייצוג שלהם במפה 176 ... קנה מידה 177 ................................................................................... זווית 178 ........................................................................................... הקשרים שבין המפה , העולם והפרט 179 .................................................. " התאמה" 180 .............................................................. ) alignment ) התמצאות על פי נקודות ציון 181 ..................................................... ציור מפות 181 .................................................................................. המפה ככלי להעצמת האינטראקציה של ילדי גן עם סביבתם 185 ............. פעילויות עם מפות 188 .............................................................................. פעילויות עם סטודנטים 188 ............................................................ פעילויות עם מפות בגנים 190 .......................................................... מקורות 197 ...............................................................................................

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help