sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:6

תצלומי מידע 74 ............................................................................... עיתונות מצולמת 75 ...................................... ) journalism-photo ) תצלומים ככלי להבניית הזיכרון האישי והקהילתי 78 ...................... תצלומים המעוררים תגובה רגשית 80 .............................................. או צרות 81 ........................................................................ ( curatorship ) התפתחות ההבנה של הקשר שבין התצלום כאמצעי לייצוג ובין המצולם כמיוצג 83 .................................................................................... הבנת המאפיינים הטכניים המיוחדים לצילום 85 ....................................... תרומת השימוש בתצלומים לשותפים למסגרת החינוכית 90 ..................... שימוש בתצלומים ככלי לתיעוד ולתקשורת 90 ............................... תרומה לידע על אודות העולם 92 .................................................... טיפוח השפה והאוריינות 93 ............................................................. טיפוח החשיבה המרחבית 96 ........................................................... קידום הגיהות הרגשית 97 ................................................................. קידום הכשירות החברתית 99 .......................................................... צילום ככלי לשיקוף דעות ורגשות של ילדים 100 ............................ היערכות הצוות החינוכי לשימוש במצלמות 100 ....................................... האתיקה של שימוש בתצלומים 101 ................................................ פעילויות עם תצלומים 102 ........................................................................ פעילויות עם סטודנטים 102 ............................................................ פעילויות צילום בגן 105 ................................................................... מקורות 109 ................................................................................................ פרק ג : צלמיות התכנים המיוצגים 116 ................................................................................ דרכי הייצוג 119 ......................................................................................... מידת הדמיון שבין הייצוג הגרפי לבין התוכן המיוצג 119 ................ ייצוג התכנים באופן ישיר או באופן עקיף 119 .................................. תפיסה והבנה של צלמיות 121 ................................................................... עיצוב הצלמיות 121 .......................................................................... ההקשר החברתי-תרבותי ( ההיבט הפרגמטי 126 ............................ ( מאפייני הנמענים 128 ....................................................................... עיצוב של צלמיות יעילות 129 ................................................................... צלמיות ברורות ומובנות 129 ................................. ) apprehension )

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help