sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:5

תוכן העניינים מבוא סמלים 10 ................................................................................................... ייצוגים פנימיים וייצוגים חיצוניים 12 ............................................... טקסטים גרפיים 14 .................................................................................... התפתחות התפיסה וההבנה של טקסטים גרפיים 15 ...................... שימוש בטקסטים גרפיים לא-מילוליים בגיל הרך 17 ....................... גישה פדגוגית 19 ....................................................................................... מבנה הספר 22 .......................................................................................... פעילות המיועדת ללומדים במכללות לחינוך 23 ........................................ מקורות 24 .................................................................................................. פרק א : ציורים ואיורים התפתחות היכולת להבין ציורים כסמלים 30 .............................................. ההתפתחות של היכולת להפיק ציורים מייצגים 32 .................................... ציורים ככלים הכרתיים ותקשורתיים 37 .................................................... איורים 39 ................................................................................................... ציורים ואיורים כגשר אל הכתב 43 ............................................................. איורים נרטיביים 44 .................................................................................... איורים מדעיים 47 ...................................................................................... איורים המתעדים תצפיות 49 ............................................................ איורים כמודלים לתהליכים ומבנים 53 ............................................. היכולת של ילדים להבחין בין איורים נרטיביים לאיורים מדעיים 55 .......... פעילויות עם איורים 60 .............................................................................. פעילויות עם סטודנטים 60 .............................................................. פעילויות עם ציורים ואיורים בגנים 61 ............................................. מקורות 65 .................................................................................................. פרק ב : תצלומים צילום 73 ..................................................................................................... סוגות של תצלומים 74 ..............................................................................

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help