sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:5

תוכן העניינים פתחו של ספר 7 ................................................................................................ למה אפשר לצפות ממי שמלמד מתמטיקה בבית הספר היסודי ? / שלמה וינר 14 ...................................................................................................... שער ראשון : מרכיב ההכשרה מי לא מפחד ממתמטיקה ? תרומתם של סיפורי חיים מתמטיים לבחירת כיוון מקצועי / דבורה גסר וציפי זלקוביץ 42 ...................................................... עמדות פרחי הוראה במסלול להוראת מתמטיקה בבית הספר היסודי כלפי שימוש בהומור / אביקם גזית 62 ................................................................. סיפורן של שתי מורות מתחילות למתמטיקה בבית הספר היסודי / אורנה שץ-אופנהיימר 79 ..................................................................................... שער שני : מרכיב הידע רמות החשיבה של מורים ומתכשרים להוראת המתמטיקה בנושאים שונים בגיאומטריה של המישור והמרחב , בנקודות ציון שונות במהלך הכשרתם / רותי ברקאי ודורית פטקין 104 .............................................................................. התפתחות החשיבה האריתמטית : פרדיגמה חלופית להערכת הידע של תחום התוכן בקרב פרחי הוראה המתמחים בהוראת המתמטיקה / ראיסה גוברמן 122 .... שער שלישי : מרכיב ההוראה יצירתיות בהוראת המתמטיקה כפי שהיא נתפסת על ידי מורים למתמטיקה / חנה לב-זמיר 145 .................................................................................................. מאפייני אינטראקציה המשתקפים בשיח בשיעורי מתמטיקה בבית הספר היסודי / אילנה לבנברג 165 .......................................................................... כיצד תופסים מורים למתמטיקה בבתי הספר היסודיים את צורכיהם המקצועיים ? / עטרה שריקי ודורית פטקין 187 ....................................................

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help