sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:5

תוכן העניינים הקדמה 7 ........................................................................................................................ חלק ראשון ׀ אתגרים בהוראת מחקר איכותני אתגרים , מתחים ומענים בהוראת מחקר איכותני במדעי החברה ׀ רבקה תובל-משיח 23 ..................................................................................................... החוצה לעולם ופנימה לעצמי : הוראת מחקר איכותני בהכשרה לחינוך ׀ אורית אבוהב , מאיה מלצר-גבע 53 ................................................................................. חלק שני ׀ עקרונות לבניית קורס במחקר איכותני לפקוח את העין האיכותנית : מודל הוראה תלת-שלבי של מחקר איכותני ׀ דלית יסעור-בורוכוביץ , גלית ינאי-ונטורה , אריה רשף , רוחמה גוסינסקי 81 .................. השלם עולה על סכום חלקיו : הוראת קורס מחקר איכותני בשילוב עם קורס דידקטיקה במכללה לחינוך ׀ אורלי סלע 105 ................................................................. הוראת המחקר האיכותני = ביצוע מחקר איכותני ׀ אורית חזן , ליאורה נוטוב 127 ........ חלק שלישי ׀ הוראת סוגות וכישורי מחקר - המקרה של המחקר האיכותני מודל שיתופי עתיר טכנולוגיה להוראת מחקר פעולה ׀ ליאת אייל , דרורית רם 157 ...... הוראת אוטואתנוגרפיה בפעולה ׀ איריס בקשי-ברוש 183 ............................................. בין הבנה לתובנה : הוראת רפלקטיביות במחקר איכותני ׀ הדס גולדבלט , טובה בנד-וינטרשטיין 209 ............................................................................................. חלק רביעי ׀ שילוב תחומי דעת בהוראת מחקר איכותני משחקים עם רא ( ע ) יון : כלים דרמתיים להוראת ניהול ריאיון במחקר האיכותני ׀ ליאורה נוטוב , רן פלג 245 .............................................................................................. הוראת היסודות של המחקר האיכותני : תובנות מאמנות לחימה איכותנית ׀ חיים נוי 269 ................................................................................................................... על אודות המחברים 297 ............................................................................................... 302 ............................................................................................................... Abstract

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help