sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:5

פרק : 9 עקרונות מרכזיים של התהליך האמפתי 153 ....................................... מבוא 153 ............................................................................................... א . הפעלת אמפתיה ושיפוט 153 ............................................................ ב . כבוד , הערכה ושיתוף פעולה עם החניכים 155 .................................. ג . התמסרות לתהליך האמפתי 157 ........................................................ ד . חיזוק יכולת השתיקה 158 ................................................................. ה . השמעת ביקורת אמפתית בונה 159 ................................................... ו . התהליך האמפתי איננו טיפול חירום , יש זמן לתקן טעויות 162 ......... ז . שילוב של חשיבה אינטואיטיבית וחשיבה שיטתית 164 ..................... ח . שילוב של יצירתיות והומור 165 ........................................................ ט . ניהול יומן רפלקטיבי לשיפור היכולת האמפתית 168 ........................ י . בחירה בהסבר הטוב ביותר 174 .......................................................... יא . שימוש בנרטיב כמארגן ראשי של תהליך האמפתיה 175 .................. סיכום 177 .............................................................................................. פרק : 10 שאלות שכיחות של מורים ותשובות בצדן 180 ................................ פרק : 11 לימוד והוראה של אמפתיה 193 ....................................................... מבוא 193 ............................................................................................... א . אמפתיה – תכניה ודרכי הוראתה 193 ................................................. ב . הכשרת מורים להוראת אמפתיה 201 ................................................. סיכום 203 .............................................................................................. סיכום הספר 205 ............................................................................................ ביבליוגרפיה 209 ............................................................................................ 224 ............................................................................................... Abstract

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help