sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:3

תוכן העניינים מבוא כללי 7 ................................................................................................... חלק א : אמפתיה ויסודותיה הערכיים 11 ....................................................... פרק : 1 מאפייני המושג אמפתיה בחינוך 13 .................................................... מבוא 13 ................................................................................................. א . מהי אמפתיה 15 ............................................................................... ? ב . מה אינו בגדר אמפתיה 21 ................................................................ ? סיכום 21 ................................................................................................ פרק : 2 היסודות הערכיים המניעים אותנו להפעיל אמפתיה 24 ...................... מבוא 24 ................................................................................................. א . הענקת תמיכה וסיוע לנפש הזולת 26 ............................................... ב . יצירת חופש פנימי עם גבולות מנומקים 27 ....................................... ג . אמונה ביכולתו של כל אדם להשתנות ולצמוח 32 ............................. סיכום חלק א 36 .................................................................................... חלק ב : השגת מידע על עולמו הפנימי של החניך 37 ................................... פרק : 3 לחצים וחתירה לאיזון 39 .................................................................... מבוא 39 ................................................................................................. א . לחץ כפרשנות סובייקטיבית 40 ......................................................... ב . היחס בין עוצמת הלחץ לבין היכולת לבצע משימות 41 .................... ג . העקרונות לחתירה לאיזון נפשי 44 ..................................................... ד . החזרה לאיזון : שינוי הסביבה ו / או שינוי העצמי על ידי פרשנות 46 .. ה . דרכים בולטות לחזרה לאיזון 47 ........................................................ סיכום 51 ................................................................................................ פרק : 4 מרכיבי האישיות של החניך המשפיעים על פרשנותו 52 .................... מבוא 52 ................................................................................................. א . זהות אישית ( מי אני 52 ................................................................... ?( ב . הערך העצמי ( כמה שווה ה"אני" שלי 56 ........................................ ?( ג . מידת הביטחון בסביבה ( אמון בסיסי לעומת חשדנות ) 62 ................. ד . תכונות אישיות : "חמש הגדולות 66 .................................................. " סיכום 67 ................................................................................................

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help