sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:6

פרק רביעי סיכום ביניים 142 א . המתח בין המעצר המנהלי ובין שלטון החוק 142 ב . מידתיות 145 ג . ההשלכות של ביטול חוק סמכויות שעת חירום ( מעצרים ) 153 פרק חמישי מסקנות 155 א . הימנעות מהארכה אוטומטית של ההכרזה על שעת חירום 155 ב . עיגון בחוק של כלים משפטיים נוספים 155 ג . שינויים ותוספות בהסדר החוק 156 ד . שינויים בדיני הראיות : שמירה על הזכות להליך הוגן 160 סוף דבר 167 מעצר מנהלי — הזמנה לבחינה מחדש מרדכי קרמניצר 170 נספח הצעת חוק סמכויות שעת חירום ( הגנה על ביטחון המדינה והציבור ) 179 פרק א : אמצעים להגנה על ביטחון המדינה והציבור 180 פרק ב : ביצוע 182 פרק ג : ביקורת שיפוטית 183 פרק ד : הוראות נוספות 185 הריסת בתים : אמצעי לגיטימי למאבק בטרור או ענישה קולקטיבית ? יוגב תובל מבוא 189 פרק ראשון רקע היסטורי 191 א . פרקטיקת הריסת הבתים של ישראל 193 ב . השיקולים למדיניות הריסת הבתים והטעמים להקפאתה בשנת 196 2005 ג . הבסיס המשפטי להריסת בתים ואטימתם 200 ד . הבעייתיות באמצעי הריסת הבתים 205 ה . העמדה הישראלית בנוגע לחוקיות הריסת הבתים 208 ו . ביקורת שיפוטית על הריסות בתים 209 ז . התבססות הדוקטרינה המשפטית של הריסת בתים 209 ח . ניסיונות בית המשפט להתמודד עם טענות מהותיות נגד הריסות בתים 214 ט . הטלת הגבלות על הריסת בתים על ידי בית המשפט העליון 217 י . בחזרה לעתיד : חזרה לשגרת הריסות הבתים 223

המכון הישראלי לדמוקרטיה ע"ר


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help