sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:8

סוג התרגיל יכול להיות למשל : חיבור עד 02 לילדי כיתה . א' חיבור או חיסור עד , 02 או השלמה ל-02 לילדי כיתה . ב' לוח הכפל עד 5 לילדי כיתה . ג' לוח הכפל עד 7 לילדי כיתה . ד' לוח הכפל השלם לילדי כיתות ה . ו' , ' אפשר להחליט שאם התלמיד אינו יודע את התשובה הוא יוכל לבקש עזרה מקבוצתו . משחק זה במתכונתו הנוכחית מתאים ל-02 תלמידים לכל היותר ( כלומר עד 02 בקבוצה . ( כאשר משחקים בקבוצות גדולות יותר לוקח זמן רב מדי עד שכל תלמיד נוגע בכדור , והתלמידים עלולים להשתעמם . נוסף על כך , התלמידים שבקצוות לא שומעים את התרגילים ואת התשובות , ומנסים להתקרב לעבר הכדור , ועקב כך נוצר אי סדר בשורות . וחשוב מכך , התלמידים שלא שומעים את השאלות והתשובות מפסידים את תרגול הנושא והרי זוהי המטרה העיקרית במשחק . אופן שונה לאותה הפעילות : ניתן לשחק משחק זה גם עם כל הכיתה כקבוצה אחת ולסדרם במעגל גדול , באופן זה ניתן לשחק גם עם מספר רב יותר של תלמידים . התלמיד האוחז בכדור יקריא תרגיל ואת שמו של התלמיד אליו הוא מוסר את הכדור , זה יתפוס את הכדור וכך הלאה .

הוצאת אוניברסיטת אריאל בשומרון, אריאל


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help